6300 gücelleme yaparken göçtü. acil yardım..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

liroy12

Üye
    Konu Sahibi
6300 gücelleme yaparken göçtü. acil yardım..
selam arkadaşlar.
6300 gücelleme yaparken telefonun görüntüsü gitti ve bir daha gelmedi.tlf un usb sini çıkarmadım. şarj cihazını da bataryayı da çıkarmadım. ama ne var ki bir türlü görüntü alamadım. şimdi hiç bir hayat belirtisi yok. yardımcı olurmusunuz.

konuyu nereye açacağımı bilmediğim için buraya açtım. Umarım yanlış yere açmamışımdır.
 


pRime.

pRime.

Üye
Konu yanlış yere açılmış. S40 bölümüne taşıyın.
 
Mustafa1300

Mustafa1300

Üye
jaf ı öğren onunla telefonu kurtarabilirsin forumda konular mevcut
 

liroy12

Üye
    Konu Sahibi
nerede bu konular. linkini verirmisiniz.
 
Soc-DooM33

Soc-DooM33

Üye
oooo sen s4o acacagna s^3 acmisin dostm biz sizden 1o yil ilerdeyiz ya :D saka maka oldum yazdiklarini okurken hicbir hayat belirtsi yok dior insan mi bu :D :D: D: D::D:D:D:D:
 

liroy12

Üye
    Konu Sahibi
oooo sen s4o acacagna s^3 acmisin dostm biz sizden 1o yil ilerdeyiz ya :D saka maka oldum yazdiklarini okurken hicbir hayat belirtsi yok dior insan mi bu :D :D: D: D::D:D:D:D:

valla insan mı hayvanmı bilmiyorum ama telefon açılmıyor.
jaf ı indirdim kuruyorum işlemleri sırasıyla uyguluyorum ama hata mesajı veriyor.
versiyom 6300
RAM217 ama bir türlü halledemedim.

yardımcı olursanız sevinirim
 
Soc-DooM33

Soc-DooM33

Üye
valla insan mı hayvanmı bilmiyorum ama telefon açılmıyor.
jaf ı indirdim kuruyorum işlemleri sırasıyla uyguluyorum ama hata mesajı veriyor.
versiyom 6300
RAM217 ama bir türlü halledemedim.

yardımcı olursanız sevinirim

dostm telinden de anlamayzki yardm edelm uzgunum :)
 

liroy12

Üye
    Konu Sahibi
dostm telinden de anlamayzki yardm edelm uzgunum :)


özet olarak anlatayım.
ilk mesajımda yazdığım gibi;
6300 telefonumu güncellerken, güncelleme yarıda kaldı ve telefon kapandı.şimdi hiç bir şekilde açılmıyor.çalışmıyor.
Sonra jaf ı indirip işlem sırasına göre kurdum ve çalıtırmak istedim. AMA şu uyarıyı verdi. uyarı şu;

Checking Windows version ...
Windows version: Microsoft
Searching for JAF install location ...
JAF.EXE find in: C:\Program Files\ODEON\JAF\
ERROR: Not supported Windows version

Şimdi ne yapacağımı bilmiyorum. yardım istediğim husus bu..
inşallah anlatabilmişimdir.
 
maktama

maktama

Üye
özet olarak anlatayım.
ilk mesajımda yazdığım gibi;
6300 telefonumu güncellerken, güncelleme yarıda kaldı ve telefon kapandı.şimdi hiç bir şekilde açılmıyor.çalışmıyor.
Sonra jaf ı indirip işlem sırasına göre kurdum ve çalıtırmak istedim. AMA şu uyarıyı verdi. uyarı şu;

Checking Windows version ...
Windows version: Microsoft
Searching for JAF install location ...
JAF.EXE find in: C:\Program Files\ODEON\JAF\
ERROR: Not supported Windows version

Şimdi ne yapacağımı bilmiyorum. yardım istediğim husus bu..
inşallah anlatabilmişimdir.
Burdaki hata telefonla değil bilgisayarın ve jaf ile alakalı. Windows 7 mi kullanıyorsun bilmiyorum ama jaf'ı winxp uyumluluk modunda çalıştır, bir dene. Olmazsa şu jafı indir, win7de de çalışıyor xp uyumluluk moduna alırsan:
 

liroy12

Üye
    Konu Sahibi
win7 kullanıyorum
şimdi verdiğini indiriyorum. teşekürler.
 
Soc-DooM33

Soc-DooM33

Üye
umarim duzelir dostm walla telefon telfndur bosa gtmesinde
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt