liroy12
Üye
6300 gücelleme yaparken göçtü. acil yardım..
selam arkadaşlar.
6300 gücelleme yaparken telefonun görüntüsü gitti ve bir daha gelmedi.tlf un usb sini çıkarmadım. şarj cihazını da bataryayı da çıkarmadım. ama ne var ki bir türlü görüntü alamadım. şimdi hiç bir hayat belirtisi yok. yardımcı olurmusunuz.
konuyu nereye açacağımı bilmediğim için buraya açtım. Umarım yanlış yere açmamışımdır.
6300 gücelleme yaparken telefonun görüntüsü gitti ve bir daha gelmedi.tlf un usb sini çıkarmadım. şarj cihazını da bataryayı da çıkarmadım. ama ne var ki bir türlü görüntü alamadım. şimdi hiç bir hayat belirtisi yok. yardımcı olurmusunuz.
konuyu nereye açacağımı bilmediğim için buraya açtım. Umarım yanlış yere açmamışımdır.
saka maka oldum yazdiklarini okurken hicbir hayat belirtsi yok dior insan mi bu
