buket2
Üye
950 TL çok ağır gelir. LG lere baktım fakat kameraları düşük bana uymuyor. Sony Ericsson u5i Vivaz ın geliş tarihi öğrensem cok iyi olcak.
sony ericsson konusunda kararlı mısın yanı? ona vereceğin para üzerine biraz daha ekle en azından uzun süre kullanabılecegın kalıtelı bır telefın edın kendıne. forumu bıraz ıncelersen sony'nin hakkında yazılan gerek cihazları gerekse teknık destegı hakkındakı olumsuz yazıları gorebılırsın. bence bıraz sabret ve arkadaşın onerdıgı gıbı bır lg optimus black al. emın ol verdıgın fıyata degecek bır kaliteye sahıp




kasası saglam okadar..