600 TL lik telefon önerisi?

Sponsorlu Bağlantılar

buket2

buket2

Üye
950 TL çok ağır gelir. LG lere baktım fakat kameraları düşük bana uymuyor. Sony Ericsson u5i Vivaz ın geliş tarihi öğrensem cok iyi olcak.


sony ericsson konusunda kararlı mısın yanı? ona vereceğin para üzerine biraz daha ekle en azından uzun süre kullanabılecegın kalıtelı bır telefın edın kendıne. forumu bıraz ıncelersen sony'nin hakkında yazılan gerek cihazları gerekse teknık destegı hakkındakı olumsuz yazıları gorebılırsın. bence bıraz sabret ve arkadaşın onerdıgı gıbı bır lg optimus black al. emın ol verdıgın fıyata degecek bır kaliteye sahıp
 


Ocean258

Ocean258

Üye
Lg optimus me ye bakalırsın smartphone almak istiyorsan hem diger smartphonelara gore fiyatı uygun hemde tasarım ağırlık ve ekran parlaklığı konsunda çok daha iyi bi telefon
 
technoblue

technoblue

Üye
arkadaşlara katılıyorum. sony ericsson patlamaya hazır bir bomba niteliğinde. yazılım sorunu ve teknik servis sıkıntısı sorunlardan sadece bikaçı. lg optimus black ve optimus me iyi bir tercih olur. optimus black pahalı geldiyse optimus me ye bakmanı öneririm ben de. gerçekten güzel cihaz yapmışlar. arkadaşlar tavsiyelerinde haklılar.
 
harun22

harun22

Üye
    Konu Sahibi
optimus me ye baktım fakat ekran cok küçük en azından 3" yada 3.2" lik bir ekran olsun istiyorum.
 

oguzkedek

Üye
bende 650ye kadar alabilirim en fazla 10-15 lira geçer. sizce hangi telefonu alayım ? hem kamera olarak hem kullanışlılık olarak hemde uygulamalar olarak hangi telefonu önerirsiniz ?
 
technoblue

technoblue

Üye
2.8'' ile 3'' arasında neredeyse hiç bi fark yok. bence buna bu kadar takılma bence diğer özellikleri de biraz dikkate al. sürekli yazılım sorunu çıkartan, teknik servisi berbat olan sony ericsson sahibi olmak mı istersin yoksa symbian işletim sistemi kullanıp yıllardır bi adım ileri gidemeyen gelecekte ne yapacağı belli olmayan nokia mı? yoksa 2.8'' ekranı olan ama android 2.2 işletim sistemi ve 600 mhz işlemciye sahip sürekli kendini güncelleme imkanı olan, kolayca uygulama edinebileceğin lg optimus me mi? ben arkadaşların tavsiyeleri arasından aklıma en yatanı ve en mantıklısını söyledim. karar senin şansın bol olsun :)
 
caglet

caglet

Üye
Samsung Galaxy ace
 
harun22

harun22

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar önerilerinizi göz önünde bulundurarak bütçeyi biraz artırıp ace almayı düşünüyorum . Sizce doğru bir karar mı aldım?
 
61semih

61semih

Üye
Arkadaşlar önerilerinizi göz önünde bulundurarak bütçeyi biraz artırıp ace almayı düşünüyorum . Sizce doğru bir karar mı aldım?

dostum bence kayda deger tek fark gio 3mp otofokus ace 5 mp otofokus 2mp için 250 tl fark verılmez bana kalırsa.gio tenosadan sonra ereyon dada satısa sunuldu ve fıyatı 500 tl ye dustu.karar senın ama bu ıkı tel arasında fark yok neredeyse ıslemcılerı vs aynı gio nun ekran kalıtesı ace ye oranla cok azda olsa daha ustun.karar senın fakat ace yı tercıh edeceksen acele etme derım gıo nun fıyatı dusuyor buna baglı olarak ace nın fıaytıda duser yakın zamanda ikame urun hesabından dolayı :yuru
 
harun22

harun22

Üye
    Konu Sahibi
Telefonu şimdi almayacağım zaten n79 u servisine yolladım. Onun yerine yenisini yollamazlarsa veya sorun düzelmemişse(ki düzelmeyeceğini düşünüyorum) alıcam.
Bilen arkadaşlar varsa n79 da çektiğim fotoğraflar açılmıyor.. telefonu kapatıp actıgımda silinmiş oluyor. Bu nedenden dolayı servisine yolladım . Aynı sorundan 2. kez gitti. Yenisi veya daha üst bir telefonmu gelir yoksa her zamanki gibi yazılım atıp yollarlarmı?:birak:
 

azure_tr

Üye
samsung galaxy ace i vatan da arada %25 indirimler oluyor ve 625 e dusuyor fiyatı o zman alabilirisn vatan bilgisayarı takip et
 

yakup548

Üye
Dokunmatik ekran en az 3&quot;<br />
3g<br />
kamera en az 5 mpx<br />
Wi-fi<br />
Android olursa iyi olur ama olmasa da olur.<br />
<br />
Bütçe 550-620 tl arası önerilerinizi bekliyorum.
<br />
<br />

----------Eklendi @ 00:17:23 ---------- Yazıldı @ 00:15:42 ----------

600 tl ye nokia c600 al 5mp kamera wifi var ama symbian
 
gurcu_selim

gurcu_selim

Üye
Telefonu şimdi almayacağım zaten n79 u servisine yolladım. Onun yerine yenisini yollamazlarsa veya sorun düzelmemişse(ki düzelmeyeceğini düşünüyorum) alıcam.
Bilen arkadaşlar varsa n79 da çektiğim fotoğraflar açılmıyor.. telefonu kapatıp actıgımda silinmiş oluyor. Bu nedenden dolayı servisine yolladım . Aynı sorundan 2. kez gitti. Yenisi veya daha üst bir telefonmu gelir yoksa her zamanki gibi yazılım atıp yollarlarmı?:birak:

Arkadaşım öncelikle şunu söyleyim aynı hatadan 2'den fazla gitmesi lazım.Yani bi sefer daha göndermen lazım değişim hakkı yada ücret talebi için.Bende N79 kullanıcısıyım.Senin yaşadığın sorunun aynısı bende de vardı.Sebebi nedendir bilmiyorum.Bunun dışında telefonun 9 tuşu zaman zaman takılıyordu.Bazen 1 sefer basmayla 4-5 kere yazıyordu bazen 4-5 basmayla hiç yazmıyordu 9 tuşu.Garantiye gönderdim parça değiştirildi dediler yolladılar.Ama aynı sorun tekrar devam etti.Bi sefer daha yolladım yazılımı güncelleyip yolladılar.Servis formunada hafıza kartı tele takılmadan pc ortamında biçimlendirilsin yazmışlar.Sorun yine devam etti 3'üye tekrar yolladım.Bu sefer servisten geldiğinde ekranda piksel hatası oldu teli alır almaz.4.'cü kez yolladım bu sefer geldiğinde ekranı değiştirmişler ama şimdide tuşların hiç birisi çalışmıyor.Yani 9 tuşundan gönderdiğim telefonu pert edip geri verdiler bana.18 nisanda Tüketici Hakları Mahkemesine dava açtım fatura bedelinin iadesi için.3 ay içinde cevap gelir mahkemeden dediler.Şimdi onu bekliyorum.Yani eğer parasını geri almak istiyorsan büyük ihtimalle bir sefer daha yollaman gerekecek teli garantiye.Ayrıca tel servisten gelince yolaldıkları servis kayıt forumlarını atma sakla.Mahkemeye falan vermen gerekirse lazım oluyor.
 
buket2

buket2

Üye
o tarz bir sorunu sony ericssonda yaşadım ben yenisini vermemek için oyaladılar çok fazla... 7 defa servise gitti en sonunda yenisini verdiler ancak oda arızalıydı. sonradan öğrendim ki fabrika hatası varmış o modelde... adam ayıplı mal sattığı halde uğraşan ben oldum....
 
Ocean258

Ocean258

Üye
Sony Ericsson'un en ıyı yanı sadece telefon yere düştügünde parcalanmıyor kolay kolay :D kasası saglam okadar..
 
Masha

Masha

Üye
Bence Lg optimus me olabilir işletim sistemi android 2.2 tasarımı olsun kalitesi olsun parlaklık ağırlık konusunda hafif ve istediğin fiyatında altında zaten Lg en iyi smartphone larını piyasaya yavaş yavaş sürmeye başladı
 
Ocean258

Ocean258

Üye
Optımus me mantıklı bı tercıh bencede.. tavsıye edılır..
 
harun22

harun22

Üye
    Konu Sahibi
Optımus me mantıklı bı tercıh bencede.. tavsıye edılır..

Telefonun tipini beğenmedim tasarımı istediğim gibi değil. Benim tercihim kenarları daha keskin ekranıda kare gibi değilde, uzun n8 tipi ekran olsun istiyorum.

----------Eklendi @ 21:29:43 ---------- Yazıldı @ 21:20:15 ----------

Arkadaşım öncelikle şunu söyleyim aynı hatadan 2'den fazla gitmesi lazım.Yani bi sefer daha göndermen lazım değişim hakkı yada ücret talebi için.Bende N79 kullanıcısıyım.Senin yaşadığın sorunun aynısı bende de vardı.Sebebi nedendir bilmiyorum.Bunun dışında telefonun 9 tuşu zaman zaman takılıyordu.Bazen 1 sefer basmayla 4-5 kere yazıyordu bazen 4-5 basmayla hiç yazmıyordu 9 tuşu.Garantiye gönderdim parça değiştirildi dediler yolladılar.Ama aynı sorun tekrar devam etti.Bi sefer daha yolladım yazılımı güncelleyip yolladılar.Servis formunada hafıza kartı tele takılmadan pc ortamında biçimlendirilsin yazmışlar.Sorun yine devam etti 3'üye tekrar yolladım.Bu sefer servisten geldiğinde ekranda piksel hatası oldu teli alır almaz.4.'cü kez yolladım bu sefer geldiğinde ekranı değiştirmişler ama şimdide tuşların hiç birisi çalışmıyor.Yani 9 tuşundan gönderdiğim telefonu pert edip geri verdiler bana.18 nisanda Tüketici Hakları Mahkemesine dava açtım fatura bedelinin iadesi için.3 ay içinde cevap gelir mahkemeden dediler.Şimdi onu bekliyorum.Yani eğer parasını geri almak istiyorsan büyük ihtimalle bir sefer daha yollaman gerekecek teli garantiye.Ayrıca tel servisten gelince yolaldıkları servis kayıt forumlarını atma sakla.Mahkemeye falan vermen gerekirse lazım oluyor.

arkadaşım bilgiler için çok sağol telefon geldi. Biçimlendirip göndermişler hatalar devam ediyor. Fakat garantisi bitti artık . Servise yollasam çıkaracakları fiyat bir telefon parası ediyor. Bunu 250 300 tl civarı satıp . Sony Ericsson Xperia Arc almayı düşünüyorum . Bayadır araştırıyorum reklamlarda falanda görünce çok hoşuma gitti telefon. Özellikleride beni tatmin eder nitelikte . Hiç uğraşmayacağım. Satamazsam da kırıp atıcam zaten. N79 almayı düşünenlerde asla yanından geçmesin ben sıfır aldığımda bu kadar sorun yaşıyorsam 2. eli siz düşünün. Herkesi nokia nokia demesine kanmayın . Nokiayı 2 sene zor kullandım. bundan önce 4-5 sene k700i kullanmıştım. Telefonda en ufak sorun yoktu . Telefonun özellikleri artık tatmin etmiyordu . O yüzden yeni telefon almıştım. Yine Sony Ericsson a dönecem gibi gözüküyor..
 

Benzer Konular

ertin
Cevap
10
Görüntüleme
757
MAERKEK
un1x
Cevap
2
Görüntüleme
819
İmamcivciv
Cevap
8
Görüntüleme
1K
DarkredBlue61
DarkredBlue61
Cevap
28
Görüntüleme
2K
DarkredBlue61


Üst Alt