Eğer hala almadıysan SIII Mini almanı tavsiye ederim. Bu arada SIII Mini 1000 TL değil, şuanda 820 TL en ucuzu..
Edit: Hatta şuan 799 TL. İnternetten alma gibi bir fırsatın varsa kaçırma derim..

Oyle bisey yok.sony nin 700lira civarinda pek iyi telefonu yok.xperia p var ama o da 900 lirabütün forum samsung çu çıktı işe bak arkadaşlar bana kalırsa bütün samsung lar aynı s3 üntasarımı da dahil hepsi birbirine benziyor
eğer değişiklik istiyorsan sony,htc,lg tarzı markalarla takılmak en idealidir ve de sony her zaman ürünlerinin arkasındadır
ama samsung s3 mini de sağlam telefon işlemci ve ram açısından
xperia lar sağlam telefonlardır
karar senin ama sony forumda hiç iyi gözle bakılmıyor![]()
xperia solaOyle bisey yok.sony nin 700lira civarinda pek iyi telefonu yok.xperia p var ama o da 900 lira
hayır almadım ama güzel telefon değiller miXperia u ile go yu almissin daha ne diyim.yorum yapmicam

bende galaxy nin güzel tel olduğunu biliyorum sony sevdalısı olmama rağmen advance almak istiyorum sadece birkaç soru işareti kaldı kafamda haklısın da ama galaxy konusundaHayir
- - - Eklendi - - -
Bu arada listeye almissin manasinda demistim![]()

bende galaxy nin güzel tel olduğunu biliyorum sony sevdalısı olmama rağmen advance almak istiyorum sadece birkaç soru işareti kaldı kafamda haklısın da ama galaxy konusunda
ama samsung samsung olmaktan çıktı artık galaxy olarak kısaltılıyor galaxy işini çok abarttı![]()
Wonder hem kasıyo hem ısınıyo bi serisi hatalı wonderdan uzakdur![]()


U'ya bulasma
u'nun hafızası dışında hiç bir problemi yok
