600-800 Tl Arası Android Telefon Arıyorum..

Sponsorlu Bağlantılar

Bruce Wayne

Bruce Wayne

Üye
S3mininin çok daha fazla yeniliği ve özelliği var..bende s3mini kullandım çok iyi bir telefon diyebilirim gerçi şuan ios ya geri döndüm.Ama sorduğun iki telefon arasındaysan kesinlikle s3 mini al derim.Ve de arkadaşın dediği gibi bir çok yerde 1000 değil 850 civarında bulabilirsin.
 


omfapa_58

omfapa_58

Üye
    Konu Sahibi
Eğer hala almadıysan SIII Mini almanı tavsiye ederim. Bu arada SIII Mini 1000 TL değil, şuanda 820 TL en ucuzu..

Edit: Hatta şuan 799 TL. İnternetten alma gibi bir fırsatın varsa kaçırma derim..

evet internetteki fiyatları ucuz fakat bzim burada en ucuzu 950 tl , nete pek güvenmiyrm açıkçası belkide netten alırm henüz almadm telefonu galiba 2. dönemde alcm
 
oguzhaneyerci

oguzhaneyerci

Üye
suan teknosada lg l9 900 lira onuda bi dusun .
 
karaoglan94

karaoglan94

Üye
Samsung ace 2 samsung wonder öneriyorum..
 
hasanistan

hasanistan

Üye
bütün forum samsung çu çıktı işe bak arkadaşlar bana kalırsa bütün samsung lar aynı s3 üntasarımı da dahil hepsi birbirine benziyor
eğer değişiklik istiyorsan sony,htc,lg tarzı markalarla takılmak en idealidir ve de sony her zaman ürünlerinin arkasındadır
ama samsung s3 mini de sağlam telefon işlemci ve ram açısından
xperia lar sağlam telefonlardır
karar senin ama sony forumda hiç iyi gözle bakılmıyor :)
 
Kerim.

Kerim.

Üye
bütün forum samsung çu çıktı işe bak arkadaşlar bana kalırsa bütün samsung lar aynı s3 üntasarımı da dahil hepsi birbirine benziyor
eğer değişiklik istiyorsan sony,htc,lg tarzı markalarla takılmak en idealidir ve de sony her zaman ürünlerinin arkasındadır
ama samsung s3 mini de sağlam telefon işlemci ve ram açısından
xperia lar sağlam telefonlardır
karar senin ama sony forumda hiç iyi gözle bakılmıyor :)
Oyle bisey yok.sony nin 700lira civarinda pek iyi telefonu yok.xperia p var ama o da 900 lira
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Xperia u ile go yu almissin daha ne diyim.yorum yapmicam
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Hayir:)

- - - Eklendi - - -

Bu arada listeye almissin manasinda demistim:)
 
hasanistan

hasanistan

Üye
Hayir:)

- - - Eklendi - - -

Bu arada listeye almissin manasinda demistim:)
bende galaxy nin güzel tel olduğunu biliyorum sony sevdalısı olmama rağmen advance almak istiyorum sadece birkaç soru işareti kaldı kafamda haklısın da ama galaxy konusunda
ama samsung samsung olmaktan çıktı artık galaxy olarak kısaltılıyor galaxy işini çok abarttı :)
 
Kerim.

Kerim.

Üye
bende galaxy nin güzel tel olduğunu biliyorum sony sevdalısı olmama rağmen advance almak istiyorum sadece birkaç soru işareti kaldı kafamda haklısın da ama galaxy konusunda
ama samsung samsung olmaktan çıktı artık galaxy olarak kısaltılıyor galaxy işini çok abarttı :)

Anlamadim.
 
omfapa_58

omfapa_58

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar bn galiba s3 mini alcm telin tasarımı çk hoş android jb ve samsungun s3de kullandığı yazılımsal özelliklerin hepsi mevcut(popup play , s-voice , akıllı arama vb.) ekran çözünürlüğü wvga(480x800) olsada 233ppi pixel yoğunluğu var ayrıca sAmoled olmasıda artı sonra 1 gb ram novathor çipset heralde bnm ihtiyaçlarımı karşılar (heralde telefon alyoz pc almıyozya) bu telefonda düşündüğüm tek özellik nfc özelliği netteki sitelrin çoğunda nfc var yazıyo fakt bn telde nfc bulamdm galiba samsung nfcli modeli bir süre sonra piyasaya sürecek bnde o zmnlar teli alcm şimdiden yormlarınız için teşkkür edrm ha unutmdn şunu sölmde s3mini bizm burda fiyatı 950 tl :)
 

kuralsiz9

Üye
950 TL ye Xperia P ye de bakabilirsin ben sipariş verdim bekliyorum 850 TL ye.
 
Android Police

Android Police

Üye
sony centerlarda xperia u 699tlye düştü bir bak derim :hmmm yahut bulabilirsen s3mini
 
Kerim.

Kerim.

Üye
U'ya bulasma
 
Kerim.

Kerim.

Üye
omfapa_58

omfapa_58

Üye
    Konu Sahibi
aslında arkadaşlar xperia p de bnm ihtiyaçlarımı tam karşılıyr fiyatıda uygn fkt android 2.3 ve bn sony nin arayüzünü sevmyrm bide arkadaşlar bn telde oyun oynarm nette izlediğim videolarda s3mininin mod com 3 de kastığını gördm ve oyun hoşuma gitmişti tam bi hyl kırıklığı yşdm bu oyun xperia p de kasar mı
 

Benzer Konular

Xsodia
Cevap
4
Görüntüleme
768
franklinda
azattt
Cevap
5
Görüntüleme
833
azattt


Üst Alt