erko merko
Üye
E tabi millet kapasitif ekran nedir bilmediği için bu bastırmatik telefona hayran kalmıştı..Ne zaman alt sınıf kapasitif ekranlı telefonlar çıkmaya başladı, herkes 5800'ın ne kadar dandik olduğunu anladı
![]()
nokianın ilk dokunmatik telefonu ne bekliyosunki ıphone gibi hassas olcak deil ya
sende n8 var die havaya gerek yok yani 
Ne zaman alt sınıf kapasitif ekranlı telefonlar çıkmaya başladı, herkes 5800'ın ne kadar dandik olduğunu anladı 

O paraya alınacak en kaliteli Nokia. Bilmem anlatabildim mi.