5800'da neden kaliteli oyun yok ?

Sponsorlu Bağlantılar

erko merko

erko merko

Üye
    Konu Sahibi
E tabi millet kapasitif ekran nedir bilmediği için bu bastırmatik telefona hayran kalmıştı.. :ehe Ne zaman alt sınıf kapasitif ekranlı telefonlar çıkmaya başladı, herkes 5800'ın ne kadar dandik olduğunu anladı :ehe

nokianın ilk dokunmatik telefonu ne bekliyosunki ıphone gibi hassas olcak deil ya :) sende n8 var die havaya gerek yok yani :D
 


giray38

giray38

Üye
Çünkü 5800 kaliteli bi telefon değil :aha:
 
by_chapkin

by_chapkin

Üye
arkadaşlar ben de 5800 sahibiyim o tel oyun için degil başlı başınca müzik için yapılmış:yuru
 
kosowali20

kosowali20

Üye
oyun oynama sende.ne kötülüyon canavar gibi 5800...sensörlü oyun oyna..
 
uribaju

uribaju

Üye
3d hizlandiricisinin bulunmamasindan dolayidir.
 
PureFood

PureFood

Üye
5800 Mükemmel bir telefon gerek tasarım gerek rahatlık. Kullanan müzik ve kamera için kullansın. Onun dışında sensörlü oyunlar çok var ve kaliteliler. Doodle Jump, Dalton vs, Ovi'de de eğlendiren güzel labirentli oyunlar falan var, güzel vakit geçirtiyor insana. Onun dışında Polarbit oyunları var. Toon Warz, Armageddon Asquadron, zaten telefonun kendisinde Raging Thunder ve Bounce Touch mevcut, onlar da gayet kaliteli, ekstradan da Farmvillenin bire biri olan Gameloft Green Farm'ı yükleyin, alın size yığınla oyun...
1,5 Seneye kadar kimse toz kondurmuyordu. Şimdi dandik diyorlar. :nono: O paraya alınacak en kaliteli Nokia. Bilmem anlatabildim mi.
 
  • Beğen
Tepkiler: vakka_01
nalcam22

nalcam22

Üye
zaten telin bi kamerası güze bide sesi
 

kenankenan8484

Üye
700 tl oldu dandik ddğnz tel :)
 

5800v60

Üye
ben 1yıl oldu kullanıyorum.mecburiyetten.elime geçen ilk parayla bu beş para etmez 5800 dan kurtulacam.bu teknoloji çılgınlığında bu cihaz çok berbat bi durumda.ram yok.dokunmatik dandik bence bu dokunmatik diil vurmatik.yani 58 beşpara etmez.almayı düşünenler iyice bi araştırsın derim..

----------Eklendi @ 23:10:03 ---------- Yazıldı @ 23:05:50 ----------

kenan kardeşim sen nerde yaşıyon ya ne 700tl si.390tl peşin fiyatı.arkadaş aldı bimeks ten.
 
xxdama

xxdama

Üye
bilmemek degil.ogrenmemek ayIP
KAPASitif ekran ne.oluyooo :S
 


Üst Alt