keske v40 da kalsaydım...
küstürme nokia'yı daha güncellemeler lazım bize 
saçma bi güncelleme ben yükledim hiç bi fark göremedim. aynı tas aynı hamam



cidden bunu soruyomusungüncellemeleri bi denicem bakam tr de çıkmısmı

güncelledikten sonra tel kendine res atiyo her 1 saatte bir 2 kere hard attım ama aynı![]()
kimsede bu sorun yokmu bi yardımcı olun lutfen
