EmreKısa
Üye
5800 XpressMusic Ekran Sorunu
Arkadaşlar ben 5800 xpressmusic aldım.Dokunmatiğinde başta sorun yoktu sonradan bozuldu.Yan taraftaki tuşlardan kullanıyorum.Mp3 gibi yani
Benim öğrenmek istediklerim;
1: Ekranı değişiyor mu?
2: Ekranı değiştikden sonra aynı sorunla karşılaşırmıyım?
3: Fiyatı ne kadardır?
Şimdiden teşekkürler...
Benim öğrenmek istediklerim;1: Ekranı değişiyor mu?
2: Ekranı değiştikden sonra aynı sorunla karşılaşırmıyım?
3: Fiyatı ne kadardır?
Şimdiden teşekkürler...
