5800 XM versyon 31.0.008 hacklendi

ya arkadaşlar bu klasörde yeni HelloOX2.v2.02.sis dosyası oluşmuyor.yardımlarıızı bekliyorum
 
bu çinliler 3g li telefon yapmak için bizim imei numaralarımızı alacaklar bu yüzden ben imei numaramı bu çinlilere vermem ama yinede sağol anlatmışsın.
 
sertifakayı aldımve harika çalışıyor teşekkür ederim öncelikle fakat bi sorum var MapDrive ve helloOX sign yaptım ve kurdum burda sorun yok fakat helloOX açıyorum "unpacking exe files" diye yükleme barı sağa sola gidip geliyor bir saatir de öğle bir türlü açmadı proyu bunu nasıl halledicem yardımcı olursanız sevinirim telefon 5800
 

ossan001

Üye
ya iyi gsl hşta bende yaparım ama bu yazılım la tlfnumuz youtube gireckmi stn girioda video acmıo bnim tlfnumun hic bir eksigi yok tek eksigi bu facebook grdıgımde oradaki videoları izliyeceksem indirim bnde flash player gerekio ama tlfnumda hersey var bi o yok bulamadım yardım edin
 
signtools2.2 programı hata veriyor lütfen yardım
 

kardeşim flash lite 3.1 versiyonunu yüklemen gerek telefonun uygulama güncelleme bölümüne gir internete de bağlan kendi sorar zaten güncellensin mi die

--------------- Ekleme ---------------

signtools2.2 programı hata veriyor lütfen yardım


ne gibi bir hata veriyor biraz daha açıklayıcı olursan belki bişeyler yapabiliriz
 
programı açmaya çalıştığımda değişik çince yazılar çıkıyor hata veriyor yani.bide bu siteden aldığımız sertifaka hazır sertifa olmadığı için mi başka signsis gibi programlarda denediğimizde hata veriyor
 

rota21

Üye
dediğiniz siteye girdim imei numarası yazdım güvenlik kodunuda yazdım. 12 saat falan bişey çıktı 10 saat oldu. gerçek anlamda mı 12 saat beklemem gerekiyor.
 

baveran

Üye
kardeş çok sağol konu için bu HelloOX2.v2.02 yi hackledikten sonra kaldırırsak sorun olurmu acaba
 

ea1903ea

Üye
Korkmayın Verin imei'nizi bizim teldeki imeiler orjinal, başka bir telefonda bizim imeimiz kullanılırsa, bi sorun olduğunda çinlilerin o telefon kitlenecek, çinliler düşünsün salla
 
arkadaşım korkmayın verin demişsinde kopya çektirende çeken kadar suçludur misali inş başımız ağrımaz sonradan bende imei'mi verip sertifika aldım umarım bunun kötü yönde bi geri dönüşü olmaz
 

bulent67

Üye
o sign yazan program viruslu bilgisayar uyari verdi
 

M3L!H

Üye
Çok Çok Teşekkür ederim 1 defada telefonumu hackledim çok aramıştım çok saol.. Süpersin.
 

ixxet_20

Üye
slm arkadaşlar
benım olmuyr ya
denıyrm dedıklerınız yapıyrm olmuyr
yardımcı olursanız sevınırım
 
arkadaşlar internette araştırma yapın sertifika yapmak için başit bir program var ben ordan yapıyorum ve oluyor ime filen vermiyorum
 
istenilen uygulamaya erişime izin verilmiyo diyo
 
dostum açıklamalı anlatımın süper işe yaradı
artık telefonuma istediğim her programı yüklüyorum
merak edenler için; verilen linkler hala çalışıyor arkadaşlar
ve 12 saatte sertifikayı veriyor
 

cansutcu

Üye
herkes hack yapar önemli olan sertifikasız yapında görelim arkadaşlar lütfen dikkat imei numaranız çakma çin malı bir telefona klonlanırsaki buda çok kolay birşey adamlar bir entırla bu işlemi yapıyorsunuz ama bu işlem nokiada olmuyor imeiniz başkasına geçerse telefonunuz garantili bile olsa sadece tek hat ile çalışabiliyor yanı başka bir kart taktaığınız zaman kullanılamıyor yani satamıyorsunuzda dikkatlı olun
 
sertifikayı aldım HelloOX programını yükledim kurulum başarılı

ama uygulamalara gidiyorum programı açıyorum birşeyler yükleniyor ama " installing rootcerts " yazısında takılıyor ne yapmam lazım ?