5800 xm haritalar ve yer

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

maximusguven

Üye
    Konu Sahibi
5800 xm haritalar ve yer
arkadaşlar daha dün 5800 telefon aldım şimdi anlamadığım olay ise gps olayı. menüye girdim haritalar diye bişey var açılır açılmaz yerimi gösterdi tabi kontürüde yedi :) tamam bu haritaları falan gösteriyor bide uygulamalarda YER diye bişey var girdim oraya uyduları falan gösteriyor uyduya başlanıyorum ama sadece karşıma pusula gibi bişey çıkıyor ve gideceğin yerin kordinatlarını istiyor. anlamadığım nokta ise bu haritalar ile yer'in arasında fark nedir ??
 


Lacrymosa

Üye
Yer kısmından ayarlamaları yaparsınız. Kontörüm gitmesin diyorsanız Yer kısmından Konumla Yöntemlerine girin. Oradan Şebeke Tabanlı seçeneğini devre dışı bırakın. Tabii bu uyduya bağlanma süresini uzatır. Açık alanda olmanızı gerektirir. Telefonunuza harita (program adı değil bildiğimiz harita) yüklü değilse aşırı kontörünüz gider. Çünkü haritayı internetten indirir. Telefonu bilgisayara PC Suit modunda bağlayın ve Nokia Map Loader ile telefonunuza Türkiye haritasını yükleyin.

Ya da bunlarla hiç uğraşmayın Garmin kullanın. Forum ufak bir aramayla Garmin'in kurulumunu bulabilirsiniz.
 
TheDarKinq

TheDarKinq

Üye
garmine gerek yok nokia ovi maps artık ucretsız hem de garmınden faha ıyı
 

Lacrymosa

Üye
garmine gerek yok nokia ovi maps artık ucretsız hem de garmınden faha ıyı

Hayır katılmıyorum. Nokia'nın haritaları standart olarak iş yerlerini barındırmıyor. En yakın lokantayı seçtiğimde bana çevremde 2 tane lokanta buluyor diğerleri ise 36 km 200 km uzakta oluyor. Garmin'de ise köyümdeki bakkalı bile bulabiliyorum nerdeyse. Köy demişken Garmin sıradan bir ilin sıradan bir ufak köyünün ara mahalle yollarını gösteriyor.(O mahallelerde kullanıyorum.) Nokia'da ise şehir dışına çıkmaya başlayınca yol kesiliyor.

Nokia Maps'in bir kötü yanı ise uydu durumunu bakmanın biraz zahmetli olması. Haritalar'ı küçültecez de gidecez Yer uygulamasına girecez de ordan tıklayıp uydu durumunu açacaz. Ooo çok zahmetli. Nokia Maps'de kaydedilen konumlara ulaşmak da Garmin kadar pratik değil. Garmin'i daha başarılı buluyorum.
 

maximusguven

Üye
    Konu Sahibi
o zaman son karar olarak garmin yükleyeyim. benimde o dikkatimi çekti yani uydulara bakmak için taa nereye gidiyoruz. peki şunu sorayım ben istanbulda oturuyorum ve benim için en hızlı hangi program olur ve hata payıda çok olmasın arabada falan kullanmak için hangisini önerirsiniz??
 

Lacrymosa

Üye
o zaman son karar olarak garmin yükleyeyim. benimde o dikkatimi çekti yani uydulara bakmak için taa nereye gidiyoruz. peki şunu sorayım ben istanbulda oturuyorum ve benim için en hızlı hangi program olur ve hata payıda çok olmasın arabada falan kullanmak için hangisini önerirsiniz??

Garmin'den şaşmayın derim.
 

baranas

Üye
O haritalar 5530 ada yükleniyomu
 

ekrem-9700

Üye
garmini kullanmak ücretlimi değilmi diyelim 5800 ıma kurdum garmini kullanmak istedim kontur gidecekmi yoksa ücretsiz kullanacakmıyım bizahmet söylermisin
 
Progressivity

Progressivity

Üye
ücretsiz ama ayarlar-telefon-uygulama ayarları- konumlama-konumlama yöntemleri sadece tümleşik gps seçeceksin diğerleri işaretliyse kaldır yoksa şebeke üzerinden bağlanır gps e
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt