5800 √ - X6 √ - Windows Phone [01.01.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

recepkoyuncu

Üye
LİNK: BUNU KURDUM AMA
LİNK: SKİN NASIL KURACAĞIMI BİLEMEDİM

VE EKTEKİ TOOLBARIDA KURDUM AMA

NOT: EKTEN TOPBARI İNDİRİP YAZILIMDAN SONRA KURUNUZ DERKEN NE DEMEK İSTEDİĞİNİZİ ANLAYAMADIM YAZILIMLARDAN DERKEN NE DEMEK İSTEDİN.

NE YAPTIYSAM PİL VE ŞEBEKE GÖSTERGESİ ÇIKMADI EKRAN ÜST KÖŞELERİNDE BULUNAN PİL VE ŞEBEKE SİMGELERİ GÖZÜKMÜYOR VE NE KADAR GÜÇ SEVİYESİDE GÖZÜKMÜYOR BUNLAR NASIL GÖRÜNÜR DURUMA GETİRİRİM YARDIM EDERMİSİNİZ.
BİR ÖNCEKİ SORUMDA EKLEDİKLERİMİ YÜKLE DÜZELİR DEDİNİZ YÜKLEDİM YADA YÜKLEYEMEDİM AMA OLMADI LÜTFEN YARDIM EDİNİZ.

BU ARADA ELİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL CFW OLMUŞ TEŞEKKÜRLER.
 


Beşiktaşlı24

Beşiktaşlı24

Üye
kardeş tebrikler tek kelimeyle harika :oke::yuru:good:
 
lazye

lazye

Üye
bende topbar yok ne yapmam lazım ...
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
LİNK: BUNU KURDUM AMA
LİNK: SKİN NASIL KURACAĞIMI BİLEMEDİM

VE EKTEKİ TOOLBARIDA KURDUM AMA

NOT: EKTEN TOPBARI İNDİRİP YAZILIMDAN SONRA KURUNUZ DERKEN NE DEMEK İSTEDİĞİNİZİ ANLAYAMADIM YAZILIMLARDAN DERKEN NE DEMEK İSTEDİN.

NE YAPTIYSAM PİL VE ŞEBEKE GÖSTERGESİ ÇIKMADI EKRAN ÜST KÖŞELERİNDE BULUNAN PİL VE ŞEBEKE SİMGELERİ GÖZÜKMÜYOR VE NE KADAR GÜÇ SEVİYESİDE GÖZÜKMÜYOR BUNLAR NASIL GÖRÜNÜR DURUMA GETİRİRİM YARDIM EDERMİSİNİZ.
BİR ÖNCEKİ SORUMDA EKLEDİKLERİMİ YÜKLE DÜZELİR DEDİNİZ YÜKLEDİM YADA YÜKLEYEMEDİM AMA OLMADI LÜTFEN YARDIM EDİNİZ.

BU ARADA ELİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL CFW OLMUŞ TEŞEKKÜRLER.
skini herhangi bir dosya yöneticisiyle gerekli yere atıcaksın
teşekkürler güle güle kullan


- - - Eklendi - - -

bende topbar yok ne yapmam lazım ...
ana başlıkta ekte var
 
lazye

lazye

Üye
abi peki topbarın rengini nasıl mavi yaparım...
 

recepkoyuncu

Üye

skini herhangi bir dosya yöneticisiyle gerekli yere atıcaksın
teşekkürler güle güle kullan


- - - eklendi - - -


ana başlıkta ekte var

skinlerin atillacagi adres nedir sizin tabirinizle gerekli yer neresidir lütfen biraz acik olurmusunuz
 
xxyakupxerxx

xxyakupxerxx

Üye
teşekkürler yazılım harika olmuş :) yalnız yazılımı anna nın üstüne mi kurdunuz ew ekranı felan ekleyebilir miyim?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler yazılım harika olmuş :) yalnız yazılımı anna nın üstüne mi kurdunuz ew ekranı felan ekleyebilir miyim?
bellenin üzerine kurulmuştur... ev ekranı sadece kişiselleştirilebilir. widget ekle filan... güle güle kullan
 
xxyakupxerxx

xxyakupxerxx

Üye
cevap jet gibı geldi :) çok teşekkür ederim emeğinize sağlık :)
 

K46

Üye
Çok harika bir çalışma olmuş, yapan arkadaşın eline sağlık, batarya ve çekim göstergesinin görünmemesi sorununu, yine bu sitede bulduğum "Windows Phone 8 Theme Edited By Süleyman" adlı temayı kullanarak çözdüm. Ama topbar kesinlikle problemli. Ayrıca ev ekranında sadece 2 adet kısayol widgeti konulması çok büyük eksiklik, bu sayı enaz 4 olmalıydı. Bu sıkıntıların dışında, bugüne kadar kullandığım en iyi cfw olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim...
 

realplayers

Üye
Çok harika bir çalışma olmuş, yapan arkadaşın eline sağlık, batarya ve çekim göstergesinin görünmemesi sorununu, yine bu sitede bulduğum "Windows Phone 8 Theme Edited By Süleyman" adlı temayı kullanarak çözdüm. Ama topbar kesinlikle problemli. Ayrıca ev ekranında sadece 2 adet kısayol widgeti konulması çok büyük eksiklik, bu sayı enaz 4 olmalıydı. Bu sıkıntıların dışında, bugüne kadar kullandığım en iyi cfw olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim...
merhaba,batarya ve çekim göstergesi problemini nasıl yaptığını açıklarmısın linkte verirsen....
 

recepkoyuncu

Üye
belle topbarı kurdum ve
LİNK: kurdum.
kurduğum sürücüdeki data klesörün içerisine
LİNK: SKİN icindeki rar dosyasının içindeki birini seçtim ve rardan çıkartıp içindeki dosyalayarı kopyalayıp data klasör içine yapıştırdım.

bunları yapınca pil ve şebeke gösterge ve seviye gözükmeme problemi ortadan kalktı teşekkürler.


AMA BEN KISAYOL SAYISINI NASIL ARTIRABİLİRİM KONUDA YARDIMCI OLABİLİRMİSİNİZ.


- - - Eklendi - - -

LÜTFEN BU YAZILIMA UYGUN TEMA PAYLAŞABİLİRMİSİNİZ LİKNKLERİNİDE VERİN LÜTFEN
 
  • Beğen
Tepkiler: realplayers
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
cevap jet gibı geldi :) çok teşekkür ederim emeğinize sağlık :)
rica ederim :)


- - - Eklendi - - -

Çok harika bir çalışma olmuş, yapan arkadaşın eline sağlık, batarya ve çekim göstergesinin görünmemesi sorununu, yine bu sitede bulduğum "Windows Phone 8 Theme Edited By Süleyman" adlı temayı kullanarak çözdüm. Ama topbar kesinlikle problemli. Ayrıca ev ekranında sadece 2 adet kısayol widgeti konulması çok büyük eksiklik, bu sayı enaz 4 olmalıydı. Bu sıkıntıların dışında, bugüne kadar kullandığım en iyi cfw olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim...
teşekkürler güle güle kullan...
bu güne kadar hiç topbardan yana olmadım ama değişiklik olsun diye koydum ama hata yapmışım bunu gördüm...
modlarımda kısayol 6 tane ekleme var onu rofs2 e atıp tekrardan flaşhla çoğalır kısayolları...


- - - Eklendi - - -

merhaba,batarya ve çekim göstergesi problemini nasıl yaptığını açıklarmısın linkte verirsen....
başka tema yada temalar bölümünde süleyman arkadaşımızın yaptığı temayı kullan...


- - - Eklendi - - -

belle topbarı kurdum ve
LİNK: kurdum.
kurduğum sürücüdeki data klesörün içerisine
LİNK: SKİN icindeki rar dosyasının içindeki birini seçtim ve rardan çıkartıp içindeki dosyalayarı kopyalayıp data klasör içine yapıştırdım.

bunları yapınca pil ve şebeke gösterge ve seviye gözükmeme problemi ortadan kalktı teşekkürler.


AMA BEN KISAYOL SAYISINI NASIL ARTIRABİLİRİM KONUDA YARDIMCI OLABİLİRMİSİNİZ.


- - - Eklendi - - -

LÜTFEN BU YAZILIMA UYGUN TEMA PAYLAŞABİLİRMİSİNİZ LİKNKLERİNİDE VERİN LÜTFEN
rica ederim...
modlarımda kısayol 6 tane ekleme var onu rofs2 e atıp flaşhla tamamdır
 
bulenTRaider

bulenTRaider

Üye
S.A. -hagangüven- Yükledim ve memnunum teşekkürler. Ama birşey soracağım. Şimdi yüklemelerimi (oyun,program) bunları yine s60 v5 sis, sisx,jar olarak mı yükleyeceğim, yoksa windows phone ye uygun oyun ve programlarımı yükleyeceğim. Şimdiden teşekkürler cevabın için.
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
S.A. -hagangüven- Yükledim ve memnunum teşekkürler. Ama birşey soracağım. Şimdi yüklemelerimi (oyun,program) bunları yine s60 v5 sis, sisx,jar olarak mı yükleyeceğim, yoksa windows phone ye uygun oyun ve programlarımı yükleyeceğim. Şimdiden teşekkürler cevabın için.
a.selam.. rica ederim
sadece görünüm kazanıldı uygulama tema oyunlar hala v5 dir
 

poyo34

Üye
hakan resimler görünmüyor birde şarja takınca yeşil ışık modu yansın modu bendeki sıkıntılı tuşkilidini iptal edince yanıyor sendede o sorun vardı halledebildinmi? bana sendeki modu verirmisin
 

recepkoyuncu

Üye
modlarımda kısayol 6 tane ekleme var onu rofs2 e atıp flaşhla tamamdır dedinizde link verseydiniz keşke bulamadım lütefn bunu nasıl yaparım bana yardımcı olabilirmisiniz. masaüstündeki kısayol sayısını artırmanın yolu

- - - Eklendi - - -

MODLAR LİNKİ
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
hakan resimler görünmüyor birde şarja takınca yeşil ışık modu yansın modu bendeki sıkıntılı tuşkilidini iptal edince yanıyor sendede o sorun vardı halledebildinmi? bana sendeki modu verirmisin
burası mod isteme yeri değil...


- - - Eklendi - - -

modlarımda kısayol 6 tane ekleme var onu rofs2 e atıp flaşhla tamamdır dedinizde link verseydiniz keşke bulamadım lütefn bunu nasıl yaparım bana yardımcı olabilirmisiniz. masaüstündeki kısayol sayısını artırmanın yolu

- - - Eklendi - - -

MODLAR LİNKİ

buyur... http://www.maxicep.com/s60v5-sistem-modlama/c6-modlar-haqanguven-692453.html
 


Üst Alt