ya iyi hoşta müzik kütüphanesindeki podcast kısmına nasıl podcast ekleyebiliriz elimde podcast linki var ama oraya nasıl ekleyebilirim
admin adamın dibisn senyakında android te kurarız bu telefonlara
D
hehe olurmu olur.hocam bunu 5800 telefonuma nasıl kurarım yardımcı olabilirmisiniz. bide rar dosyasını açarken bir hata oluştu



Dosyayı tekrar indir kardeşim crc hatası veriyor
Dosyayı tekrar indir kardeşim crc hatası veriyor

ellerine saglım kardesım telefona kurdum cok guzel aşırı güzel olmus fakat ıcınde program paketi yok benimde programlar hakkında bilgim pek yok bana 5800 bulunması gereken programları vericek herhangi biri var mı
hocam bunu 5800 telefonuma nasıl kurarım yardımcı olabilirmisiniz. bide rar dosyasını açarken bir hata oluştu
eline sağlık hiçkimsenin telefona bakmadığı bir dönemde sen CFW yapıyorsun.
kardeş telefon ferahladı sayende teşekkürler ama bi sorum olacak xpressmusic butonu toolbara engel mi yoksa xpressmusic tuşu mu uygulamaya etki ediyor şöyle anlatayım xpressmusic butonuna dokunduğumda toolbar kapanıyor sonra xpressmusic butonuna biraz basıp bekleyince açılıyor sormak istedim teşekkürler şimdiden
bide hocam şu ekte verdiğin saatleri nasıl ekleyecez acaba
kardeş bütün sorularıma cevap buldum ellerine sağlık teşekkürler sabrın ve öz verin için![]()

hocam dosyayı tekrar yüklüyorum bide yükledikten sonra nasıl telefona yükleyeceğim onun hakkındada bilgi verebilirmisiniz teşekkür ederim
kardeş tek sorun arada bir ekran kendinden açılıyor anlamadım gitti
ses komutları içeri boş çalışmıyor genede eline sağlık güzel olmuş şuan kullanıyorum deniyorum şimdilik ciddi bir sorunla karşılaşmadım teşekkürler
teşekkürler güle güle kullan... 4x4 menü yapmak kolay gerekli mod var rofs2 atıp paketleyip flaşhlamanız yeterlidir...Windows8 kullanıyorum jaf çalışmadı win7 bilgisayar buldum onda da windows update installer falan bozuktu saatlerdir uğraşıyorum ama boot ekranını gördüğümde buna değer dedim çok güzel olmuş eline sağlık
not:4x4 olsa daha iyi olurdu ve belletopbar kendiliğinden kapanıyor
a.selam...selam önce teşekkürler ilginden dolayı bendeki sorun ses komutları seçenekler bölmü araçlar...düzenleyici....medya....masajlar vs gibi komutlar gözükmüyor saygılarımla
not:5800 tel
daha öncede sys private dosyalarını silip galeride resimlerin gözükmediğini söylesen kişiler oldu... hrd format atıp hafıza kartını biçimlendirdikten sonra düzeldi...dostum hard format atmadım telefona program klasörlerini sildım sys private gibi klasörleri bide hafıza kartim 356 mb boş nereye biçimledıreyim aga:
