haqanguven
Üye
olmaz5230 a olmazmı bu uygulama
olmaz5230 a olmazmı bu uygulama
cleanerla hem rofs2 gösterip hemde coreyi gösterip sil uygulamarı...haqan ben ofw yapmayı planlıyorum.ssenin modlardan yararlanmayı planlıyorum tek sıkıntım var çıkarmam istediğim bileşenleri kaldıramadım ikincisi ofwye c5 tuş kilidi eklemek istiyorum nasıl yapacağım....
merhabalar, öncelikle çok teşekkürler gerçekten güzel. Bir kaç önerim olacak,
1-Ev ekranına 2 kısayol atana biliyor bu sayıyı artırmanız kullanım açısından daha pratik olacaktır.
2-Ana menü 4x4 seçeneği olması gerekli bence.
3-Menü butonları biraz daha büyük olmalı.
4-Yazı yazıla bilir alanlar belirginleştirilmeli örn: rehberde arama bölümünün kutusu gibi.
Benim önerilerim şimdilik bunlar ve gerçekten güzel bir çalışma yeniden teşekkürler.
.Ayrıca WP temasını özelden bana link atabilirmisin ?
Dostum eline sağlık sonunda çıktıbişey sormak istiyorum topbar stabil çalışıyor mu ?
Topbarda Arada bır kapanmalar oluyomu diğerlerindekı gibi ?
bende yoktur...hakan yada metalci elinizde şu şebeke ikonunu kaldırabilecek dosya varsa bana verebilirmisiniz?
teşekkürler... kapanıyor am ayarlardan ışık sensörünü kapatırsan kapanmıyormuş metalci öyle diyor
- - - Eklendi - - -
bende yoktur...
peki onu nasıl yapacağz ? O ışık sensorunu nasıl kapatıcaz ayarlar derken ?
ısık sensörü yazmıyorda dokunma sensörü var onu kapa oluyor benim suan sorunsuz topbar
miniqwerty klavyeyi tekrar nasıl yükleyeceğim biri yardımcı olabilir mi?
- - - Eklendi - - -
arkadaşlar mini qwerty klavye lazım acil yardım
ev ekranı keşke c6 gibi olmasa imis güzel olurmus sadece tema değişmiş gibi olmuş c6 dan
- - - Eklendi - - -
bu arada emeğine sağlık
bunu dene...belletopbar'ı seffaf yapıp yayınlayabilirmisin kardesim ?
tesekkürler kardesim.
