5800 √ - X6 √ - Windows Phone [01.01.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
iki cihaza kurdum iki cihazında hafıza kartını biçimlendirdim hard format atmamıştım sadece bir cihazda yapıyor
demekki diğerinde birşey karıştırıyor kurduğun uygulamalarda olabilir
 


delikadir81

delikadir81

Üye
probrlem çıkarana sağdece windows phone clock kurmuştum kaldırdım başkada farklı bişi kurmadım bahsettiğim hatayı diğerindede sarj takınca sarj oluyor yazısı çıkınca aynı anda ondada çıkıp kayboluyor
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
probrlem çıkarana sağdece windows phone clock kurmuştum kaldırdım başkada farklı bişi kurmadım bahsettiğim hatayı diğerindede sarj takınca sarj oluyor yazısı çıkınca aynı anda ondada çıkıp kayboluyor
hımm bende yapmıyor yapsa çözüm yolu arıycam ama elimdende birşey gelmiyor
 

BaTiqoN

Üye
sağolasin bide topbar kayboluyor arada
 
delikadir81

delikadir81

Üye
dediğin gibi hafıza kartını formatladım hazırladığın yazılımıda kurduktan sonra hard format attım ama halen aynı sorun var hocam tuş takımını kitledikten sonra aradan biraz zaman geçince tuş kilidini açmış gibi ekran görünüyor yalnız dokunsan dahi işlem görmüyor tuş kilidini açsınca normale dönüyor aynı zamanda senin vermiş olduğun resimlerdeki gibi operatörün adı bende gözükmüyor
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
dediğin gibi hafıza kartını formatladım hazırladığın yazılımıda kurduktan sonra hard format attım ama halen aynı sorun var hocam tuş takımını kitledikten sonra aradan biraz zaman geçince tuş kilidini açmış gibi ekran görünüyor yalnız dokunsan dahi işlem görmüyor tuş kilidini açsınca normale dönüyor aynı zamanda senin vermiş olduğun resimlerdeki gibi operatörün adı bende gözükmüyor
operatör adı gözükmüyorsa senden kaynaklanan bir sorun bende öyle bir hata olmuyor olsa çözüm yolu bulayım çözeyim. başka bir cfw dene
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
şebeke ikonu niye doruyo :)
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
topbarın kaybolmaması için uygulamaya girip ışık sensörünü kapalıya alın

- - - Eklendi - - -


temayla alakalı düzenlemesinden o kadar anlamıyorum silemedim :)

ben sana bi kaç pro atayım onlarla yap avkondan direk kaldırıyon temaya gerek kalmıyo :D
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
topbarın kaybolmaması için uygulamaya girip ışık sensörünü kapalıya alın

- - - Eklendi - - -



ben sana bi kaç pro atayım onlarla yap avkondan direk kaldırıyon temaya gerek kalmıyo :D

şimdilik kalsın ilerde güncelleme çıkartırsam başka tema kullanıcam artık
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
iyi sen bilirsin
 
wwwcomtr

wwwcomtr

Üye
metalci kardeşim bu ışık sensörünü nasıl kaldırıyoruz istisnalardanmı? eğer ordansa hangisi ısık sensörü bunların :D şimdiden teşekkürler :)
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
metalci kardeşim bu ışık sensörünü nasıl kaldırıyoruz istisnalardanmı? eğer ordansa hangisi ısık sensörü bunların :D şimdiden teşekkürler :)

hayır direk programa girince orda ışık sensörü yazıyor zaten onu devre dışı birakman yeterli :)
 
Heroata

Heroata

Üye
Oha bn 5800a bole yaplabpdgni bilmiodm
 
Xenshard

Xenshard

Üye
emeğine sağlık hocam,hep en iyisi... :)
 

webaslanxx

Üye
5230 a olmazmı bu uygulama
 


Üst Alt