5800 √ - X6 √ - Windows Phone [01.01.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

mekoco

Üye
gece indirdim ve kurdum ellerine sağlık kardeşim çok güzel olmuş yeni telefon almış gibi oldum telefonumu tekrardan sevmeye başladım emeği geçen herkese saygılar:))
 


Furkan-E

Üye
Tema harika olmuş, cfw de öyle. Eline sağlık.
 
Ene524

Ene524

Üye
Bunun türkçeleştirilmiş halimi acaba ?

 
nefrt

nefrt

Üye
tuş kilidini kapattığımızda titreşim kaldırıldı mı. inş kaldırılmamıştır
 

masukhas98

Üye
10 numara olmuş gerçekten.. Topbar gömülü olsaydı daha iyi olacaktı ama Flp4 den daha çok hoşuma gitti bu Cfw.. İnşallah güncellersin.. :tşk:
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Dün gece kurdum ve cfw ye hayran kaldım. Üstad ellerine sağlık harika bir çalışma. Başarılarının devamını dilerim..

teşekkürler güle güle kullan


- - - Eklendi - - -

Tema harika olmuş, cfw de öyle. Eline sağlık.

teşekkürler. rica ederim güle güle kullan


- - - Eklendi - - -

Bunun türkçeleştirilmiş halimi acaba ?


hayır


- - - Eklendi - - -

tuş kilidini kapattığımızda titreşim kaldırıldı mı. inş kaldırılmamıştır

kaldırıldı


- - - Eklendi - - -

gece indirdim ve kurdum ellerine sağlık kardeşim çok güzel olmuş yeni telefon almış gibi oldum telefonumu tekrardan sevmeye başladım emeği geçen herkese saygılar:))

:) hehe güle güle kullan


- - - Eklendi - - -

10 numara olmuş gerçekten.. Topbar gömülü olsaydı daha iyi olacaktı ama Flp4 den daha çok hoşuma gitti bu Cfw.. İnşallah güncellersin.. :tşk:
topbar yazılıma gömünce çalışmıyor ama farketmiyor otomatik kurmada aynı elle kurmada...
 
MrTech

MrTech

Üye
abi bunu 5230'a nasıl uyarlayabilirim ? :)
 
nefrt

nefrt

Üye
kardeş mesaj geldiğin de. mesaja bastığımızda sohbetleri açan bişy yk mu ya. ıphone gibi olurdu ne güzel :D direk sohbetlere girse ii olurdu ya :D
 
esokmen

esokmen

Üye
Emeğine sağlık
 
ConnorKenway

ConnorKenway

Üye
kilit kodunu yapınca telefon bi daha açılmıyor
 
wwwcomtr

wwwcomtr

Üye
çok kaliteli olmuş emeğine sağlık telefona renk geldi resmen :D birde su topbar arada bir kapanmasa :) ama olsun güzel olmuş
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
yazılımı attığımda Locel Mode de kalıyor. diğer attığım yazılımlarda ise telefon kendi kendine açılıyordu neden acaba

- - - Eklendi - - -

keşke bu temayı koysaydın. daha güzel olurdu. tam phone 8 olurdu o zaman
http://www.maxicep.com/symbian-s60v5-temalar/windows-phone-8-theme-edited-by-suleyman-738321.html

local modede kalması sorun teşkil etmez... görmedim ki görsem kullanırdım


- - - Eklendi - - -

çok kaliteli olmuş emeğine sağlık telefona renk geldi resmen :D birde su topbar arada bir kapanmasa :) ama olsun güzel olmuş

teşekkürler. sende saolasın... ee ben belleye çok istek olmasına rağmen hiç kullanmadım stabil değil hiç kapanıyor...


- - - Eklendi - - -

kilit kodunu yapınca telefon bi daha açılmıyor
eski kırıntılar kalmıştır yazılımda onlar karıştırıyordur... hard format at, hafıza kartını biçimlendir


- - - Eklendi - - -

Emeğine sağlık
teşekkürler
 

Kartepe41

Üye
Teşekkürler Hakan. Menü 3*4 dimi?
 

5800kulanıcısı

Üye
Abi ellerine sağlık harika olmuş ama bende yukarıdaki simglelerden hiçbirisi yok onu nasıl düzeltebilirim?
 

strokee

Üye
hakan kardeşim eline saglık ben bunun degişik versiyonunu yaptım kendim için x6-00 senden istegim fontu ve icon paketini paylaşırmısın yeniden düzenlemek istiyorum kendim kişisel cfw mi de belki ilerde onuda paylaşıma veririm bende hataları giderdikten sonra emeğine saglık allah daimi etsin her zaman
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
hakan kardeşim eline saglık ben bunun degişik versiyonunu yaptım kendim için x6-00 senden istegim fontu ve icon paketini paylaşırmısın yeniden düzenlemek istiyorum kendim kişisel cfw mi de belki ilerde onuda paylaşıma veririm bende hataları giderdikten sonra emeğine saglık allah daimi etsin her zaman
fontu yazılımdan çekebilirsin... icon pakedi yok o bir temadır...
 

strokee

Üye
tamam o zaman kardeşim peki sagol emeğine saglık da ileri tamam vs tuşlar o fontla değişirmi peki ? yeterlimi onu cekmem yoksa başka dosya varsa onlarıda cekeyim mi ? bi zahmet
 


Üst Alt