Dün gece kurdum ve cfw ye hayran kaldım. Üstad ellerine sağlık harika bir çalışma. Başarılarının devamını dilerim..
Tema harika olmuş, cfw de öyle. Eline sağlık.
Bunun türkçeleştirilmiş halimi acaba ?
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
tuş kilidini kapattığımızda titreşim kaldırıldı mı. inş kaldırılmamıştır
gece indirdim ve kurdum ellerine sağlık kardeşim çok güzel olmuş yeni telefon almış gibi oldum telefonumu tekrardan sevmeye başladım emeği geçen herkese saygılar)
hehe güle güle kullantopbar yazılıma gömünce çalışmıyor ama farketmiyor otomatik kurmada aynı elle kurmada...10 numara olmuş gerçekten.. Topbar gömülü olsaydı daha iyi olacaktı ama Flp4 den daha çok hoşuma gitti bu Cfw.. İnşallah güncellersin..![]()
free i sms i dene...kardeş mesaj geldiğin de. mesaja bastığımızda sohbetleri açan bişy yk mu ya. ıphone gibi olurdu ne güzeldirek sohbetlere girse ii olurdu ya
![]()
abi bunu 5230'a nasıl uyarlayabilirim ?![]()
yazılımı attığımda Locel Mode de kalıyor. diğer attığım yazılımlarda ise telefon kendi kendine açılıyordu neden acaba
- - - Eklendi - - -
keşke bu temayı koysaydın. daha güzel olurdu. tam phone 8 olurdu o zaman
http://www.maxicep.com/symbian-s60v5-temalar/windows-phone-8-theme-edited-by-suleyman-738321.html
çok kaliteli olmuş emeğine sağlık telefona renk geldi resmenbirde su topbar arada bir kapanmasa
ama olsun güzel olmuş
eski kırıntılar kalmıştır yazılımda onlar karıştırıyordur... hard format at, hafıza kartını biçimlendirkilit kodunu yapınca telefon bi daha açılmıyor
teşekkürlerEmeğine sağlık
rica ederim. evetTeşekkürler Hakan. Menü 3*4 dimi?
Abi ellerine sağlık harika olmuş ama bende yukarıdaki simglelerden hiçbirisi yok onu nasıl düzeltebilirim?
fontu yazılımdan çekebilirsin... icon pakedi yok o bir temadır...hakan kardeşim eline saglık ben bunun degişik versiyonunu yaptım kendim için x6-00 senden istegim fontu ve icon paketini paylaşırmısın yeniden düzenlemek istiyorum kendim kişisel cfw mi de belki ilerde onuda paylaşıma veririm bende hataları giderdikten sonra emeğine saglık allah daimi etsin her zaman
