sencera
Üye
-
Konu Sahibi
-
anlamadım ben 5800 ı 7 ay kullandım benden iyi bilecek yok bu sitede..sen bilirsin yardım istemiyorsun anlaşılan..Benim probemimden yaşayanlar ve yardımcı olabileceklerin tavsiyesi daha makbule geçer.Forum da msj atmak olsun diye msj atarak rütbe yükseltmeye çalışanların,konuyla pek alakası olmuyoır maalesef.
anlamadım ben 5800 ı 7 ay kullandım benden iyi bilecek yok bu sitede..sen bilirsin yardım istemiyorsun anlaşılan..
http://www.maxicep.com/symbian-destek/5800-5530-ve-n97-fun-club-256524.html buraya bakabilirsin..tamam neyse..telefona hard format at..sonra bağlantı ayarlarından dediğim ayarı yap..bu arada telefonunun yazılımı kaç?Sana demedim dostum.Yukarda ki arkadaştan bahsediyorum.Senin dediğin işlemi uyguladım gezemiyorum düzgünce.
http://www.maxicep.com/symbian-destek/5800-5530-ve-n97-fun-club-256524.html buraya bakabilirsin..tamam neyse..telefona hard format at..sonra bağlantı ayarlarından dediğim ayarı yap..bu arada telefonunun yazılımı kaç?
Ufukçuğum sağol sakin..arkadaşım ilk önce sevileyi konuş bilip bilmeden insanlara saygısızlık yapma ve 5800 ı kötüleme nadir hoca açıklamasını yapmış anlamak istemiyorsun anlaşılan
http://www.maxicep.com/symbian-destek/5800-5530-ve-n97-fun-club-256524.html buraya bakabilirsin..tamam neyse..telefona hard format at..sonra bağlantı ayarlarından dediğim ayarı yap..bu arada telefonunun yazılımı kaç?
msn kuruluysa onu aç bağlantı ayarlarından senin modemi seç..ayrıca ben hep kendi opertör bağlantısını silerdim..bence sende öyle yap.bağlantı ayarlarından seçeneklere girip onları sil..evde kablosuz internetim var. 5800 xm de wlan dan baglantı yapıyorum. google da hotmaili aratıyorum ve google sonucları gosteriyor buraya kadar bir sorun yok ama google daki sonuclardan hotmaile tıkladıgım zaman, wlan degilde kullandıgım operatorun internetini kullanmaya başlıyor ve kontorlerim gidiyor, interneti tamamen wlandan nasıl kullanacagım? acaba ayarlarınımı yanlış yapıyorum bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.
format işlemi için telefonu kapat daha sonra yeşil tuş+kırmızı tuş+kamera tuşu+ve açma tuşuna basılı tut pin sorgusuna kadar kıpırdatma daha sonra pini gir bölge seçimini sorucak türkiyeyi seç versiyonun kaç olduğunu bilmiyorum son sürüm .101 telefondan bakabilirsin kaçıncı sürüm olduğuna ayarlara gir orda var
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?