5800 v70 Güncellemesi

    Konu Sahibi
5800 v70 Güncellemesi
Arkadaşlar v70 güncellemesi ne zaman gelecek ve gelince v60 tan farkı ne olacak kısaca artıları ve eksileri ne olacak.
 
bu saatten sonra ne güncellemesı daha yeni çıkan n9 a adam gibi güncelleme gelmedi 5800a mi gelecek
 
aynen, nerden hayalini kuruyonuz böyle şeylerin
 
o değil de şunu bali isterdim, c6 yazılımını nokia yayınlasa nokia da hala adamlık belirtileri var derdim.
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
İşte size V70 güncellemesi ile gelecek yenilikler:

-Sensörler hızlancak ve daha hassas olacak
-Dokunmatik hassasiyeti artacak
-Menü geçişleri hızlanıcak
-Wlan performansı v.30dakinden bile daha iyi olacak
-Kinetic scroll artık her yerde olacak
-Nokia bir program gönderecek ve telefondan televizyon izlenebilecek üstelik tamamen ücretsiz
-Şarj daha uzun süre gidecek
-N97 benzeri ev ekranı geliyor
-Ev ekranında otomatik rotasyon olacak(ne demek bilmiyorum)

-Yeni arama sekmesi
-Menü kullanımı ve düzenleme arttırılıcak
-Artık pdf,doc,exel formatındaki dosyalar hiç bir program olmadan açılacak ve düzenlenebilecek
-Ekran ışığı ve görüntüsü iyileştirilecek amolede yaklaşıcak(x6daki gibi olacak)
-Müzik çalar ve radyo tamamen baştan yazılcak
-İşlemci 510 mhzye yükseltilecek
-Flash player güncellenecek
-Animasyonlu duvar kağıtları olacak
-dıvx filmleri oynatılacak yani hd filmleri tam kaliteyle olmasada yüksek çözünürlükte izleyebileceğiz
-real player güncellenecek
-Kamerada ciddi iyileştirmeler olacak
-youtube ile ilgili şeyler var fakat biz giremiyoruz
-telefon hafızası yükselecek
-Flash lite 4 gelecek(bu özellik sadece n8de var)
-Yeni bir programla elimizi ekrana değdirmeden bazı işler yapabileceğiz(müzik değiştirmek vb.)
-Sallama versiyonu 1den 2ye yükseliyo
-internet tarayıcı geliştiriliyor
-telefon çalarken ekranda çıkan tuşlar değiştirilcek ve gelişecek

Bu değişikliklerin listelendiği orijinal sayfaya gitmek için tıklayın.

 

Telefon hafızası yükselecekmiş
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Adam Nokia 701'den bahsetmiş ya aynısı

---------- Eklendi @ 19:00:11 ---------- Yazıldı @ 18:59:48 ----------

5800'ı küçük bir yazılım güncellemesi ile 701 yapabileceğiz oleyyy
 
hatta güncelleme ile s^3deki gibi 3 ev ekranı olacak yada belle lite gelecek
 
O değilde hayal kurmak bedava.Ben her gün bu foruma girerken nokia süper güncelleme yaptı ve ya güzel bir arayüz yada program vesale hayalleri ile giriyorum.BEN NOKİA'YI HAYAL GÜCÜM GELİŞSİN DİYE ALDIM
 
Tepkiler: fLuke!

kcsoft

Üye
hemende merak ettiniz