Utk4n*
Üye
____________________________________________________________________________________
Bunu da faRkLı bi foRumdan aLdım aRkadaSımız downgRade yapmış.
5800 V52 den V51 düşürebilirmiyim ? cevap
telefonum şuan tekrar v51 oldu RDS çalışmıyor dokunmatik iğrenç oldu
yazılım güncellemesinde güncelleme var diyor
güncellesemmi acaba ?
DaLga geçen aRKadaSLara geLsin bunLar
.
Bunu da faRkLı bi foRumdan aLdım aRkadaSımız downgRade yapmış.
5800 V52 den V51 düşürebilirmiyim ? cevap
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
reyim evet edilebilir
telefonum şuan tekrar v51 oldu RDS çalışmıyor dokunmatik iğrenç oldu yazılım güncellemesinde güncelleme var diyor
güncellesemmi acaba ?DaLga geçen aRKadaSLara geLsin bunLar


.
