5800 v52 den v51'e nasıl dönerim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Utk4n*

Utk4n*

Üye
____________________________________________________________________________________

Bunu da faRkLı bi foRumdan aLdım aRkadaSımız downgRade yapmış.

5800 V52 den V51 düşürebilirmiyim ? cevap reyim evet edilebilir :) telefonum şuan tekrar v51 oldu RDS çalışmıyor dokunmatik iğrenç oldu

yazılım güncellemesinde güncelleme var diyor :) güncellesemmi acaba ?



DaLga geçen aRKadaSLara geLsin bunLar ;).
 


ALpWaR24

ALpWaR24

Üye
utk4n* tamam inandım sana :ehe
 
hxüxsxaxm

hxüxsxaxm

Üye
____________________________________________________________________________________

Bunu da faRkLı bi foRumdan aLdım aRkadaSımız downgRade yapmış.

5800 V52 den V51 düşürebilirmiyim ? cevap reyim evet edilebilir :) telefonum şuan tekrar v51 oldu RDS çalışmıyor dokunmatik iğrenç oldu

yazılım güncellemesinde güncelleme var diyor :) güncellesemmi acaba ?



DaLga geçen aRKadaSLara geLsin bunLar ;).


Orochi denemişti evet sorun olmuyor dinleyin laaaannn Utk4n abinizi.... yoksa :box
 
hxüxsxaxm

hxüxsxaxm

Üye
Aynen yau aha 2 tane attım simdi 5 dakika içinde :D.

yabancı forumlarda bulduğum fwlere bakayım diyorum güzel bulursam modlarım türkçeleştiririm filan diyorum günde abartısız 15 fw attığım oluyor... :D
 

dufy360

Üye
sadece ''downgRade'' yapsak olur mu yoksa o dosya degıstırme ıslemlerınıde yapmak gerekır mı?

--------------- Ekleme ---------------

bu konuda yardım edecek bırı war mı. dosyaları deıstıremedım..
 
Round-Saturn

Round-Saturn

Üye
ee ben her yerde 5800 downgrade kabul etmiyor korumalı nokia izin vermiyor diye şeyler okumuştum hem öyleyse v52 ye v51 cfw atınca neden telefon açılmıyor ?

ben bi kaç defa döndüm ama gerekmez bence ama flash yanma olayı vardır kesinlikle çünkü bende bi tane n85 vardı ama eski versiyona döndüm ama hangi uygulamaya girsem 5 dakika sonra kapanıyordu en sonunda telefonun flashını öldürdüm ve son versiyonu baştan yükledim düzeldi.
 

zinse

Üye
kardeş nasıl oluyo bi yardım eder misin
 
waswar

waswar

Üye
Dosyaları değiştirmeden yapsak kolaycacık ne güzel olurdu :d:
 
JKalen

JKalen

Üye
Ya Yap Jafla Downgrade Bitsin Olay :D
 
derwish52

derwish52

Üye
hocalarım verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederiz valla 1 numarasınız sizde olmasanız biz acemiler ne yapardık
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt