21sacraments
Üye
5800 v51 video çekme sorunu
arkadaşlar telefonu v51e yükselttikten sonra video çekimi yaptım sonra durdur dedim video çekimi durduktan sonraki ekrana gelen oynat, sil komutları çalışmıyor sizdede öylemi? sadece geri çalışıyor. çektiğim videoyu her seferinde galeriden bakmak zorunda kalıyorum silmek içinde galeriye gitmem gerekiyor çekimi durduktan sonra malesef silip oynatamıyorum????

