5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
encam dı ben paylaştım.
 


kartal158

kartal158

Üye
oley diyorsunuzda v40 tan millet çok şikayetçiydi artık v51 var
 

n73n

Üye
bu ekranı gördüm de kodu ne yazacam?

--------------- Ekleme ---------------

bir türlü haledemedim şunu bir anlatırmısınız benimde5800 var
 


Üst Alt