5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kısaca şunu söyleyim Nokia her ükleye göre birkaç dil kodu belirliyor..güncelleme yaparken bunlara göre dil desteği koyuyor..
 


webplayer

webplayer

Üye
Bu hatayı alıyorum NSU'yu açmaya çalışırken kaldırdım tekrar kurdum olmadı, bilgisayarı yeniden başlattım kabloyu çıkardım taktım olmadı ne yapmalıyım?

 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bilemiyorum dediğim gibi işletim sistemiyle ilgili..
 
mito1172

mito1172

Üye
Bu hatayı alıyorum NSU'yu açmaya çalışırken kaldırdım tekrar kurdum olmadı, bilgisayarı yeniden başlattım kabloyu çıkardım taktım olmadı ne yapmalıyım?

sorma arkadaş lanet hatayı koca nette bu sorrunu çözen birini bulamadım ne iş anlamadım 1 hafta önce bi güncelledim programı manyadı aynı senin ki gibi.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ben de ilk defa görüyorum..
 

NEROKART

Üye
Selam , 1. sayfadaki açıklamalara göre telefonumun versiyonunu yükselttim , paylaşanlara çok çok teşekkürler.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullan..
 

asd123!

Üye
bilgiler için teşekkürler, teli güncelledim fakat hard format atmadım.
ovi suite ile yedeğini aldım telin hard format attıktan sonra ordan yedeği geri yüklesem kurulu olan programlarda geri gelirmi yoksa sadece foto, muzik gibi dosyalar mı geri gelir?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
rehber,müzik ve resimler gelir..
 
esturgi

esturgi

Üye
NSU ile hata alan arkadaşlar yada NSU güncelleme görmüyor diyen arkadaşlar telefonunuzun garantisi varsa gidin eny akın nokia shop'a ücretsiz yaptırın bende bir çok hata almıştım NSU uda usb bağlantısı kopuyordu öncesinde dil kodu 2 için güncelleme görmüyordu nemesis ile kodu değiştirdim gördü ama sonrasında usb bağlantısı koptu vs.. diye hata vermişti bugün gittim nokia shopa 1 saatte teslim ettiler hard formatıda atılmıştı açtığımda ülke vs.. sordu ne kafanızı yorun ne de sinir harbi yaşayın..Haaa birde nokia shopa götürecekseniz rehberinizi sim kartınıza yedekleyin mesajlarınız da önemli bilgiler varsa onlarıda yedekleyin derim benim emsajlarım hafıza kartına kayıt oluyordu silinmedi ama rehberim gitti neyse ki hepsi simde de vardı herkese kolay gelsin....

kısa bir not:Nadir usta sabrına hayran kaldım her sayfada en az iki tane aynı mesaja cevap vermişsin ki 90. sayfaya kadar okudum ben dediklerinizi tek tek denedim ama NSU usb hatası verdi maalesef bende nokia shop'a yaptırdım..Emekleriniz için teşekkürler...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
birşey değil canım..o nsu hatası daha çok işletim sistemiyle ilgili..
 
esturgi

esturgi

Üye
birşey değil canım..o nsu hatası daha çok işletim sistemiyle ilgili..

doğrudur bende w7 kullanıyorum..İşletim sistemi değiştirmektense en ya da tele bişi olur mu acaba diye düşünmektense garantisi olan arkadaşlar için en güzel yöntem nokia shop..
 
hunter44

hunter44

Üye
teşekkürler...
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
birşey değil canım..
 
uniwalker

uniwalker

Üye
merhabalar ben siteda daha yeniyim bukonu başlığındaki 206 sayfayıda okudum yanlız birşey sormak istiyorum v40 ta 5800 ın kısık olan ses problemide kalktığını bana media markt te adam sölmişti sizcede bi değişme warmı çünkü çoğu kişi ses problemi olduğunu sölüyor.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
telefondan bir ses sistemi yüksekliğinde ses beklemiyorsan normal sesi var..
 
uniwalker

uniwalker

Üye
şöle sorayım ozaman şimdi 5800 ların kulaklıkları kumandalı kulaklık ve ben dinledim harbiden az yani sesi eminimki sizde fark etmişiinizdir şimdide ölemi yoksa biraz gelişme warmı
 

hydrglr

Üye
Ekleyen arkadaşa çok teşekkür ediyorum. Birde şu flash player sorunu çözülürse mükemmel olacak telefon.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
skyfire kur bir nebze çözüyor..
 


Üst Alt