hard formatıda ymıyyo ya tellefon direk titriyip duruyor hiç durmadan.cok garıp bısey.anlıyamadım.hiç boyle sorun yaşamamıştım.yarın da kız arkımla buluşcam.şehir dısındayım ne yapcam bılemıyrorum :S
--------------- Ekleme ---------------
Hard format denedim olmadı!önceden de yaptım zorlanama yani ama olmadı.
Telefon ve ben kafayı yemış durumdayız.telefona bısy olmasından değil yarın kız arkadaşımla buluşucam ve sehir dısındayım!açma tusuna basıyorum 30 sanıye boyunca telefon tiiriyor ve ekran dahil olmak uzere hiçbiyerden ışık gelmiyor.yardım!
