5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

webplayer

webplayer

Üye
Sadece nokia software updater kullanarak güncelleyemez miyim? güncellemeyi görmedi ama nsu :/

--------------- Ekleme ---------------

Nemesis'i de yaptım ona rağmen nokia software updater hala görmüyor...
 


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
nemesis adımlarını doğru yapmamışsın..
 
ahmet__1989

ahmet__1989

Üye
Valla Nadir Abi Aynen Dediginiz Gibi Yaptım Mesaj Sorunu Var ne Yapmak Lazım :(:(Lütfen bilgi verin Mesajlarda Sorun Yaşamayım (I) Yerine (i) kullanmak zorunda kalmak istemiyorum:S

--------------- Ekleme ---------------

Abi birde Eski Halina eski Versiyona nasıl dönebilirim bu v40 nasıl silebilirim:(
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
güncellemeden sonra hard format at..Mesaj seçeneklerinden tam desteği aç..
 
ahmet__1989

ahmet__1989

Üye
Abi Hard Format Nasıl Atılıyor:(
 
aypay_16

aypay_16

Üye
slm nadir abi bir ssey soranbılırmıyım kusura bakma ama
 

dogus_sedat

Üye
arkadaşlar number one sınız
 

tahatuluk

Üye
nadir kardeş şimdi hard format atınca telefon aldıgızdaki yazılıma mı dönüyor forumda baktım ama bulamadım olaki eski yazılıma dönmek istedim (5800 red v40 yüklü şuan ama aramada tuşa bastıgımda algılayınca kırmızı oluyordu medya tuşuda öyledi kısaca kırmızıydı şimdi gri oldu hard format işi halleder mi bu mudur??)
 

laxex

Üye
Selam.ben bu ıslemı yaparken guncelleştrmelerde telefon dondu.sonra kıtlendı.kapattım yıne açmaya calıştım ama telefon acma tusunu bastığımda sürekli titriyor.ne yapmalıyım?
 
mito1172

mito1172

Üye
hard format tel kapalıyken yeşil kırmızı ve kamera tuşlarına aynı anda basın ve açma tuşuna basın açılana kadar açılınca bölge dil ayarları soruyorsa format tamam demektir ve bunu yapınca yeni yüklediğiniz v40 kaybolmuyor. artı benim bi derdim var alttaki uyarıyı alıyorum sürekli programı açtıığımda güncel sürümü var demişti yükledim ama açınca sürekli bu alttaki uyarı çıkıyor bilen varsa bilgi lütfen


Selam.ben bu ıslemı yaparken guncelleştrmelerde telefon dondu.sonra kıtlendı.kapattım yıne açmaya calıştım ama telefon acma tusunu bastığımda sürekli titriyor.ne yapmalıyım?
hard formatı deneyerek açmayı dene kardeşim olmadı servise götr
 

laxex

Üye
hard formatıda ymıyyo ya tellefon direk titriyip duruyor hiç durmadan.cok garıp bısey.anlıyamadım.hiç boyle sorun yaşamamıştım.yarın da kız arkımla buluşcam.şehir dısındayım ne yapcam bılemıyrorum :S

--------------- Ekleme ---------------

Hard format denedim olmadı!önceden de yaptım zorlanama yani ama olmadı.
Telefon ve ben kafayı yemış durumdayız.telefona bısy olmasından değil yarın kız arkadaşımla buluşucam ve sehir dısındayım!açma tusuna basıyorum 30 sanıye boyunca telefon tiiriyor ve ekran dahil olmak uzere hiçbiyerden ışık gelmiyor.yardım! :(
 
mito1172

mito1172

Üye
son çağre pilini çıkar tak başkada yapacak bişeyin yok servise götürmen gerek sanırım
 
onuraslan

onuraslan

Üye
Nadir abi ben tele navi kodu ile güncellersem temalar felan hep gri renk oluyormuş doğrumuu acabaa???
 
BLUE-X

BLUE-X

Üye
red,blue ve black bunlarda versiyon değişikliği ve sürüm farkı varmı yani bu sayade hepsinede atabiliyomuyuz güncellemeyi
 
germir38

germir38

Üye
bu uygulamanın çalıştığınadan eminmisiniz benimki günceleştirmeyi bitiriyor 15 dk kaldı yazıyo ve hata veriyor.yardımlarınızı bekliyorum..
 

palepapyrus

Üye
product kodu değiştirdim ancak güncelleme yaparken 15 dakika kaldı diyor ve sonra da usb bağlantısı kopuyor. Yanlışlık nerde acaba?
 

shadow021

Üye
aynen abi bende de 15 dakikada usb baglantisini kesiyor :S acil yardimmmmmmmmmmmm:bilmm
 
onuraslan

onuraslan

Üye
bu uygulamanın çalıştığınadan eminmisiniz benimki günceleştirmeyi bitiriyor 15 dk kaldı yazıyo ve hata veriyor.yardımlarınızı bekliyorum..

eyer çalışmadığından dolayı bi şüpen varsa nokia adresinden teline uygun güncelleştirmeyi indire bilirsinn
 


Üst Alt