5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

Rocco1

Üye
s.a arkadaslar 5800 xm mavi rengini aldım suanki sürüm v31 v40 yapmak istiyorum nasıl yapacagım ve yaptıkdan sonra ne gibi işlemler yapmam gerek hard format fln ne anlama geliyo birisi yardımcı olabilirmi bunları uygulamam için ?
 


bortecinem

Üye
Arkadaşlar anlatımınız ve yardımlarınız için çok teşekkürler. İlk önce anlatım biraz karışık geldi ama pek sorgulamadan aynen denilenleri yapınca v40'a güncellenmiş telefonumu kullanmaya başladım.:)
Umarım herhangi bir sorun çıkmaz. sırf bu kinetik olayı için bu saate kadar bekledim -saat şu an 06.16 :)- oldu da hamdolsun.
Tekrardan emekleriniz için çok sağolunuz. Eksik de olmayın.. :)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullanın...
 

serhan2626

Üye
ise yaramyo dstk lemiyn bosuna dnemeyn
 

yumameda

Üye
abi belirtiğim gibi benimki zaten v4.0 rm-356 kod değiştirip belirttiğim hataları duzeltmek istiyorum
onu nasıl yapıcam

Ve bu hataların duzeleceği urun kodu hangisi
başka biyerde urun kodunu değiştirerek duzeltmiş ama ismini vermedi urun kodunun
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ise yaramyo dstk lemiyn bosuna dnemeyn
bence sen kendine bak..
abi belirtiğim gibi benimki zaten v4.0 rm-356 kod değiştirip belirttiğim hataları duzeltmek istiyorum
onu nasıl yapıcam

Ve bu hataların duzeleceği urun kodu hangisi
başka biyerde urun kodunu değiştirerek duzeltmiş ama ismini vermedi urun kodunun

arkadaşlar söyleye söyleye ağzımda tüy bitti..sistem bakımından Türkiyeye en uygun Navi kodudur..0587676 ile güncelleyin..pil ve radyo gibi hiçbir problem yok..benden söylemesi..
 
hkandayi

hkandayi

Üye
ya arkadaşlar updater dosyaları indiriyor fakat güncelleme sırasında bağlantı kopuyor çıkarın tekrar takın muhabbeti yapıyor takıyorum yne aynı kalan süre 15 dakikada takılı kalıyor sonra yne bağlantı kopuyor biri yardımcı olabilir mi?
 

bortecinem

Üye
ise yaramyo dstk lemiyn bosuna dnemeyn

Kardeşim neden çamur atıyorsun? Bu anlatımı yapan babamın oğlu değil, sakın "Neden onu savunuyor?" gibi bir şey aklına gelmesin. Profilime bakarsan benim de pek etliye sütlüye karışmayan, sadece paylaşımlardan faydalanan biri olduğumu görürsün.
Ama Sezar'ın hakkı Sezar'a.
Yapan arkadaş sağolsun emek harcamış, paylaşım yapmış -baba gibi de yapmış yani-, olmuyorsa adam yine burada, danışsana. Ben, kimseye "Uğraşamam." dediğini görmedim.

"Kinetic scrolling" denen kaydırma olayını acayip istiyordum ve sadece burada anlatılanları yaparak şu an v40 sürümlü, hareketli kaydırmalı telefonumu kullanıyorum hamdolsun. Allah da yardım edenden razı olsun.

Yapamadıysan danışsana sorumluya. Neden çamur atıyorsun yani? Anlayamıyorum bunu.


Bu arada ben de "navi" olan kodu kullandım arkadaşlar, hiçbir olumsuzluk olmadı çok şükür, inşallah olmaz da. Yöneticiyi dinleyin, en uygun olan "navi"ymiş, siz de onu kullanın derim. Valla ben gayet memnunum. Her fırsatta müzik çalara girip bir yukarı bir aşağı şarkı arıyorum iş olsun diye. :D
 

ekmoo

Üye
telefonun kodunu değiştirince garanti kapsamından çıkıyor diye duydum , peki v4'ü yükledikten sonra tekrar eski koduna dönüştürürsek herhangi bir sorun oluşurmu ?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
garanti dışına çıkmaz..değiştirirsen telefon hatalar verir..
 

nutty001

Üye
arkadaslar bununla guneclleme yaparsam rehber resimlerim falan siliniyomu ben biraz acemiyimde
 

santosgsm

Üye
Nemesis ile kodu güncelleyip yeni yazılımı yükleyebildim. Bazı mesajlarda yazılım güncellemesinden sonra telefona hard format attıklarını söylemişler. Bu nedir, yapılması gerekir mi, nasıl yapılır açıklarsanız sevinirim.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ilk sayfada nasıl yapıldığını anlattım..yapılması gerekir..
 
onuraslan

onuraslan

Üye
Nadir abi sana iki sorum olacak benim tel 5800 xm red navi kodu nu yazdım güncelleme buldu v40 ben bu kod ile yüklersem telde problem olurmu ikincisi maxicep te yeni konu nasıl açılır bi türlü bulamadım ltfn yardım eddinnn saygılar..
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nadir abi sana iki sorum olacak benim tel 5800 xm red navi kodu nu yazdım güncelleme buldu v40 ben bu kod ile yüklersem telde problem olurmu ikincisi maxicep te yeni konu nasıl açılır bi türlü bulamadım ltfn yardım eddinnn saygılar..
navi koduyla güncellersen hiçbir problem olmaz..konu açmak için önce hangi bölüme açacaksan oraya gideceksin..kategoriyi seçip yani oyunsa oyun,programsa program kategorisine gidip ordan programın türüne göre bölüme gireceksin yukarda ortalarda konu ekle olur onu tıklayıp programın ya da oyunun tam adını yazıp aşağıdanda resim ekleyip ve linki verip göndereceksin..
 

etasci

Üye
teşekkürler güzel oldu. ancak ben turkey navi kod yükledim 5530 ev ekranı çıkmadı. neden acaba
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
güncellemeden sonra hard format atacaksınız..ilk sayfada var..
 
onuraslan

onuraslan

Üye
Benim tel 5800 xm v40 red product kodunu verebilirmisiniz varsa
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
red kodu yok..0587676 navi kodunu kullan..
 


Üst Alt