5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar



ispirizm

ispirizm

Üye
nadir bişi sormak istiyorum. telefonum wi-fi görüyor, sinyal %75-80 alıyor fakat bağlanamıyor, ne yapmam gerekir.
yazılım v 40.
 

277891

Üye
arkadaşlar emeğiniz için elnizi kolunuza sağlık..Yaklasık 15-20 gunluk 5800 xm mavi kullanıyorum bugun v40 versiyonunu yükledim yanlız cok ugrastırdı ,uzun çabalar sonunda kurdum ve memnunum yanlız tema rengı olarak mavı deılde sıyah oldu bunun sebebını ve çözümünü acilen yazarsanız sevınırım ...Acemılıgıme verin ne olur
 
viranufuk

viranufuk

Üye
arkadaşlar emeğiniz için elnizi kolunuza sağlık..Yaklasık 15-20 gunluk 5800 xm mavi kullanıyorum bugun v40 versiyonunu yükledim yanlız cok ugrastırdı ,uzun çabalar sonunda kurdum ve memnunum yanlız tema rengı olarak mavı deılde sıyah oldu bunun sebebını ve çözümünü acilen yazarsanız sevınırım ...Acemılıgıme verin ne olur
0570027 bu kodla güncellemen gerekirdi veya başka bi blue kodu ile forumda var sen black kodu ile güncellemisisn ondandır
 

277891

Üye
saol ilgin için şimdi bütün işlemlere senın verdıgın kod ıle baştan mı mı başlıyacam ?
mesajlarda gezdim de teklefonun kendını kodunu gırn falan gıbı ıbarareler bu kendı kodu ne ve bıu koda nerden ulaşıcam?
 
mito1172

mito1172

Üye
arkadaşlar emeğiniz için elnizi kolunuza sağlık..Yaklasık 15-20 gunluk 5800 xm mavi kullanıyorum bugun v40 versiyonunu yükledim yanlız cok ugrastırdı ,uzun çabalar sonunda kurdum ve memnunum yanlız tema rengı olarak mavı deılde sıyah oldu bunun sebebını ve çözümünü acilen yazarsanız sevınırım ...Acemılıgıme verin ne olur
burda var tema buyur http://www.maxicep.com/symbian-os-v...temalari-ve-ana-ekranda-seffaflik-296381.html

saol ilgin için şimdi bütün işlemlere senın verdıgın kod ıle baştan mı mı başlıyacam ?
mesajlarda gezdim de teklefonun kendını kodunu gırn falan gıbı ıbarareler bu kendı kodu ne ve bıu koda nerden ulaşıcam?
pili çıkar orda yazıyor kendi kodu telefonun. artı kodu nss programıyla değiştirip güncellersen sonradan bu kendi kodunu gir istersen ama girmesende farketmez kodun garanntiyle alakası yok. evet arkadaşın verdiği kodu tekrar yazıp tekrar güncelleyeceksin ilkinde nasıl yaptıysan. yada yukarda verdiğim linkteki temaları yükle ben kullanıyorum güzel.
 
batuhan5555

batuhan5555

Üye
Arkadaşım, dediklerinin aynısını yaptım fakat hala update bulamıyorum.Telefonumu amerikadan almıştım ve v31'i de bulduramamıştım.Onu da bu yolla yapmıştım olayı biliyorum ama herhangi yeni bir update bulamadı?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kardeşim temanın ne önemi var tema bölümüde tonlarca var..önemli olan versiyon 40 olması..
 
batuhan5555

batuhan5555

Üye
Arkadaşım, dediklerinin aynısını yaptım fakat hala update bulamıyorum.Telefonumu amerikadan almıştım ve v31'i de bulduramamıştım.Onu da bu yolla yapmıştım olayı biliyorum ama herhangi yeni bir update bulamadı?



YARDIMCI OLABİLİR MİSİNİZ LÜTFEN?:ah
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
o kodla tekrar güncelleme çıkmaz..ancak 0587676 koduyla ortada tekrar güncelle çıkar ama bunun teması da gri..sen en iyisi tema yükle..
 
veli123

veli123

Üye
denedim yaptım tamamen sorunsuz ancak v4 te qwerty tam ekran klavye yok maalesef aklınızda olsun geri kalan herşey sorunsuz ve tel.in performansı arttı:yuru ayrıca v4 hackleniyormu ? teşekkürler..
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
v40 hackleniyor..tam ekran klavye mesaj yazarken telefonu yan çevirince çıkıyor..
 
veli123

veli123

Üye
v40 hackleniyor..tam ekran klavye mesaj yazarken telefonu yan çevirince çıkıyor..
hmm teşekkürler.. peki bi kaç sorum daha olucak..hack yapabilmek için helloox un yeni sürümü çıktımı v40 için ? birde şeffaf 5530 temalarına baktım ancak benim hafıza kartımda private kolasörü yok :S yardımcı olursanız sevinirim...teşekkürler..
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hmm teşekkürler.. peki bi kaç sorum daha olucak..hack yapabilmek için helloox un yeni sürümü çıktımı v40 için ? birde şeffaf 5530 temalarına baktım ancak benim hafıza kartımda private kolasörü yok :S yardımcı olursanız sevinirim...teşekkürler..
hack için helloox çıkmadı başka bir yöntem çıktı..dediğin klasör var aslında..pc de klasör seçeneklerinden gizli klasörleri göster dersen gözükür..yoksa kendin oluşturabilirsin..hack için sistem modifikasyon bölümü var symbian os 9.4 bölümünde oraya bak..
 
veli123

veli123

Üye
hack için helloox çıkmadı başka bir yöntem çıktı..dediğin klasör var aslında..pc de klasör seçeneklerinden gizli klasörleri göster dersen gözükür..yoksa kendin oluşturabilirsin..hack için sistem modifikasyon bölümü var symbian os 9.4 bölümünde oraya bak..
tamamdır açtım oldu private klasörü... hack için biraz kuşkulanıyorum v4 e uyuşmadığını söylülorlar..sen tavsiye edemisin ? yoksa hiç bulaşmayayım mı ? =)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hiç bulaşma sertifika alıp kullan..
 
veli123

veli123

Üye
hiç bulaşma sertifika alıp kullan..
hmm sertifika derken opda gibi sitelerin verdiği sertifikalardan mı bahsediyorsun yoksa ücret karşılığındamı alınıyor açıkçası pek bilgim yok bu konularda teli alırkende XM özelliği için almıştım işim gereği.. ama diğer apps. da hoşuma gitti...teşekkürler..
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
opdadan alınanı kastettim..
 
veli123

veli123

Üye
forumda vardı sanırsam opda dan almak.. araştırayım biraz çok teşekkürler yardımların için ;)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
birşey değil..
 


Üst Alt