5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar



afoscity

Üye
bn telefonuma v40 versyonunu yükedim ojinal tema mavi oldu bn de kırmızı temayı buldum yüklemek istedim ama ''işlem başlatılamıyor.Yükleyici zaten kullanılıyor'' uyarısıyla karşılaştım baska bir program daha yuklemeyi denedim ama yine aynı hatayı verdi ne yapmalıyım acil yardım lütfennn!!!
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
bn telefonuma v40 versyonunu yükedim ojinal tema mavi oldu bn de kırmızı temayı buldum yüklemek istedim ama ''işlem başlatılamıyor.Yükleyici zaten kullanılıyor'' uyarısıyla karşılaştım baska bir program daha yuklemeyi denedim ama yine aynı hatayı verdi ne yapmalıyım acil yardım lütfennn!!!
telefona hard format atmalısın..
 

ulaş2626

Üye
5800 telefonumda v 40 yazılımını göremiyorum yardımcı olurmusunuz

--------------- Ekleme ---------------

5800 da daha önce v 40 yazılımını görüyordu fakat 2 3 gün uğraşmama rağmen güncelleme başarılı olmadı güncellerken bağlantı kesildi şarzı çıkarın falan diyordu vede olmadı.acaba nokia .comda 5800 v 40 yazılımını kaldırdılarmı çünki yazılım kontrol et dediğimde zayen en güncel yazılım mevcut diyor yani v31.yardımcı olurmusunuz.
 

afoscity

Üye
fortmatladım sonra rehber silindi ama kartı başka bir telefona taktım rehberdekiler silinmemiş gözüküyo ama bnim telde gözükmüyo ne yapabilirim tek tek yazmaktan başka :hmmm
 

arslan178

Üye
fortmatladım sonra rehber silindi ama kartı başka bir telefona taktım rehberdekiler silinmemiş gözüküyo ama bnim telde gözükmüyo ne yapabilirim tek tek yazmaktan başka :hmmm
Rehber-Seçenekler-Ayarlar-Gösterilecek Rehber Sim hafızası de düzelir
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
5800 telefonumda v 40 yazılımını göremiyorum yardımcı olurmusunuz

--------------- Ekleme ---------------

5800 da daha önce v 40 yazılımını görüyordu fakat 2 3 gün uğraşmama rağmen güncelleme başarılı olmadı güncellerken bağlantı kesildi şarzı çıkarın falan diyordu vede olmadı.acaba nokia .comda 5800 v 40 yazılımını kaldırdılarmı çünki yazılım kontrol et dediğimde zayen en güncel yazılım mevcut diyor yani v31.yardımcı olurmusunuz.
ilk sayfada nemesis suite ile dili üçüncü sıradaki kodu girerek değiştirin sonra güncellemeyi deneyin..
 
matrixugur

matrixugur

Üye
software updaterden görmedi nemesisten deneyecem
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
software updaterden görmedi nemesisten deneyecem
nemesis güncelleştirme programı değil sadece telefonun dil kodunu değiştiren bir programdır..

--------------- Ekleme ---------------

0586819 Euro 1 Navi bu kodla da yapabilirsiniz arkadaşlar Türkçe desteklidir..
 

misterrium

Üye
ya arkadaşlar herşeyi denedim tum kodları denedim yinede görmüyo software updater da v40 ı
 

gokhanturegun

Üye
oldu valla emeğinize sağlık
 

q4li_x

Üye
Bu şeklde güncelleme yapılınca garantiden çıkıyor mu
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hayir cikmaz...
 

q4li_x

Üye
5530 ve 5800'ı bu şekilde güncelledim.Gerçekten çok teşekkürler (:
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullanın..
 

Şeydanur12

Üye
Arkadaşlar bişey sormak istiyorum ben 5800 alalı ya 1 ya 2 hafta oldu ev ekranı felan telefonda zaten mevcuttu bu güncellemeleri yapmam gerekirmi yoksa telefonda zaten mevcutmudur
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
güncellemeyi yap bence çok daha güzel olmuş..ilk sayfada nasıl yapılacağı anlatılıyor..
 

ulaş2626

Üye
çok teşekkür ederim fakat 3. kod çalışmıyor 1. kodda v 40 ıgördü türkey black yazılı olan fakat bu dil olarak türkçemi acaba yabancı dil olmasını istemiyorum biz bu prodük kodunu deyiştiriyoruz garmin mobil deki sertifikaya etkisi olurmu teşekkürler
 
..UfukcaN..

..UfukcaN..

Üye
türkçe arkadaşım telefonun ne renk senin ?
 


Üst Alt