5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

..UfukcaN..

..UfukcaN..

Üye
0570027 al bu
 


mathman20

Üye
Ben iki soru sormak istiyorum.Eğer telefonu hacklersek garanti kapsamı dışına çıkar mı ? Yeni çıkmış olan yazılım için şu anda hack yapılabiliyor mu ?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ben iki soru sormak istiyorum.Eğer telefonu hacklersek garanti kapsamı dışına çıkar mı ? Yeni çıkmış olan yazılım için şu anda hack yapılabiliyor mu ?
hacklersen garanti dışı olmaz,son versiyon için henüz hack çıkmamıştır..
 

mathman20

Üye
Çok teşekkürler arkadaşım.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
sağolasın canım son versiyonu yükledin mi bu arada?
 
ReaqL

ReaqL

Üye
öncelıkte tşk ediorum. v30.0.011 surumunu kullanıordum bu konuyu okuduktan sonra telefonumu öncelıkle v31 daha sonra v40 a güncelledım.Arada yardımcı biiLgiLer veren arkadaslarada tşkLer. Telefonum mavi arkadasLarın verdigi 0570027 kodunu kullandım sorunsuz suanda. v40 ı yukledıkten sonra hard format yaptım ondan sonra deişiklıkler Oldu. ayrıca yenı surumde ıphone gibi kuLLanım oLmasıda gusel bi ozellık.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullan canım..
 
..UfukcaN..

..UfukcaN..

Üye
bende reset sorunu vardı güncelledim mavi:D oldu telefon kırmızı tema mavi idare edicez artık kırmızıya çıkana kadar
 
ReaqL

ReaqL

Üye
v31 yukLuyken yedekleme yapmıştım telın hafızasını. v40 yukleyip hard format attıktan sonra bilgilerı tele yukleyınce v31 de yedekledıgım için telefonun görunumu v31 e donuo ne yapmam gerekio telefon kayıtları programları tek tek yuklemıcez heralde ?
 
..UfukcaN..

..UfukcaN..

Üye
başka çare yok gibi keşke sadece rehberi yedekleseydin..
 
ReaqL

ReaqL

Üye
başka çare yok gibi keşke sadece rehberi yedekleseydin..

pc suite yuklerken soruor hangilerini yukLuceksın die bide sadece rehberi ve programları deneyeyım. iyiki söLedın akLıma geldı şimdi eyf:) hard format atıp tekrar yedeklıyelım..
 
viranufuk

viranufuk

Üye
benim tel geldi versiyon v31 mavi nokia updater proğamı çalışmıyor işletim sisitemimde işletim sisitemim win 7
 
..UfukcaN..

..UfukcaN..

Üye
pc suite yuklerken soruor hangilerini yukLuceksın die bide sadece rehberi ve programları deneyeyım. iyiki söLedın akLıma geldı şimdi eyf:) hard format atıp tekrar yedeklıyelım..
sadece rehberi yapmanı öneririm :)
 
ReaqL

ReaqL

Üye
tamm hallettım tşkLer:oke:
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
benim tel geldi versiyon v31 mavi nokia updater proğamı çalışmıyor işletim sisitemimde işletim sisitemim win 7
Nokia Software Updater a sağ tıkla uyumluluktan vista sp2 ya da xp sp3 seç..
 
viranufuk

viranufuk

Üye
a sağ tıkla uyumluluktan vista sp2 ya da xp sp3 seç..
abi softvare proğramını hallettim de bu sefer zten en güncel sürümünü iyor v31 sürümü nasıl yapıcaz abi şimdi korkuyorum da telin orj ini falan bozarız yeni aldık bde bomuyalım kusura bakma rahatsız ediyorum bu gece vakti

--------------- Ekleme ---------------

bu arada telimin şimdidk sürürmü v31.0.101
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ilk sayfada nemesisle dil kodunun nasıl değiştirileceğini anlattım o dil kodlarından en aşağıdakini kaydet güncelle..korkma birşey olmaz...
 

ekrem-9700

Üye
yeni sürüm nihayet çıkmış bakalım yükleyebilecekmiyiz:bilmm:bilmm
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
çıkalı 15 gün oluyor nerdeyse ilk sayfada nasıl yükleneceğini anlattım..
 


Üst Alt