5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

akimito

akimito

Üye
güncelledim ama tema mavi oldu normalde benim tema red yada gri olandı onları nereden bulurum yardımcı olurmusunuz
 


Denibo

Üye
güncellerken kodu yanlıs yazmıssın arkdasım RED olanı yazcaktın nemesisten red in kodunu yaz tekrar güncelle 1-2 dk filan sürüyor tekrarı
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
güncelledim ama tema mavi oldu normalde benim tema red yada gri olandı onları nereden bulurum yardımcı olurmusunuz
ya arkadaşlar tema neyki ya temalar bölümünde dolu zaten..önemli olan güncellemektir..
 

exprus

Üye
mükemmel anlatmışsın okuya okuya 5dk da gncelledim..sağol nadir:oke:
kırmızı temadan sonra gri sekmeleri kimse beğenmemiş:))+1
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
iyi günlerde kullan o konuda birşey yapamayız..temayı değiştirin..
 

12345abc1

Üye
arkadaşlar şimdi teli gunceledim telefon açılıyorken arkaplan resmi gorundu baska hiçbişey gorunmuyor hangi tuşa bassam tuş kilidini açamak için (yandaki sürgüyü kastediyor) şüle yapın fln diyo yandaki sürgüyü kulalıncada aynı uyarıyı veriyo tuş kilidini nasıl açıcam yardım edin

--------------- Ekleme ---------------

sorunu çözdüm :D tmmdır

--------------- Ekleme ---------------

maxicep olmasa v40 için daa çok beklerdik heralde o yüzden maxicepe teşekkür ediyorum:)

--------------- Ekleme ---------------

bişey kafama takıldı bu arada bu kinetic scrolling neden her menüde olmuyor (mesela ana menüde olmuyo)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
arkadaşlar şimdi teli gunceledim telefon açılıyorken arkaplan resmi gorundu baska hiçbişey gorunmuyor hangi tuşa bassam tuş kilidini açamak için (yandaki sürgüyü kastediyor) şüle yapın fln diyo yandaki sürgüyü kulalıncada aynı uyarıyı veriyo tuş kilidini nasıl açıcam yardım edin

--------------- Ekleme ---------------

sorunu çözdüm :D tmmdır

--------------- Ekleme ---------------

maxicep olmasa v40 için daa çok beklerdik heralde o yüzden maxicepe teşekkür ediyorum:)

--------------- Ekleme ---------------

bişey kafama takıldı bu arada bu kinetic scrolling neden her menüde olmuyor (mesela ana menüde olmuyo)
yapan öyle yapmış..
 
By'Se7en

By'Se7en

Üye
MRB nadir Sormak istediğim birşey var

Bu güncelleme Resmi Olarak Softw. Update programında yayınlandımı ?
Yani kod vb. değişmeden Güncelleme yapılabiliyor mu ?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hayır kod değiştirmek gerekiyor..benim telefona hala mesaj gelmedi..normal güncelleme gelseydi nokia club bana mesaj gönderiyor..
 

adamalty

Üye
nadir hocam bende bi şey sormak istiyorum güncellemeden sonra ben hard format atmadım ama yeniliklerin hepsini kullanabiliyorum illaki format atılacak diye bi şey varmı teşekkürler şimdiden
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
nadir hocam bende bi şey sormak istiyorum güncellemeden sonra ben hard format atmadım ama yeniliklerin hepsini kullanabiliyorum illaki format atılacak diye bi şey varmı teşekkürler şimdiden
hayır gerek yok ama bazı telefonlarda sorun olabiliyor..gerekirse atarsın..
 

adamalty

Üye
eyvallah çok sağol
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
birşey değil...
 

asasbjk

Üye
ya arkadaşlar bende 5800 var v40 ı gormuyor. nss dıyorsunuz error verıyor code u okumuyor. phoneix çok karmasık ben anlamadım. yabancı ulkedekı telefon v40 yukleyebılıyorda ben nıye yukleyemıyorum. bu product code ne yada sole sorayım nsu sımdı v40 ı gormuyor nezaman gorecek ben product codeyı degıstırmeden nezaman yukleyecem bu v40 ı telefoncu bıle bu codeu degıstıremıyo ben nasıl yapacam. jaf var onunda lınklerı yoq ben kodumu degıstırmeden nezamn yukleyecem v 40 ı offfffffffffffffffffffffffffffffff
 

teamoo

Üye
arkadşm error werdii zaman 5-10dk.bekle tekrar qir nss ye o zaman düzelio done dio yani bende öyle oldu we sorunu çözdüm
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ilk sayfada nota bakın..
 

asasbjk

Üye
arkadasım benım telefonumdaki product kodunu degiştırmeden v40 ı nezaman yukleyecem yoqsa hıcbızaman nsu v40 ı okumayacakmı
 
..UfukcaN..

..UfukcaN..

Üye
arkadaşım türkçe dil koduna gelene kadar beklersin ama beklemene lüzum yok ilk sayfadaki 9.mesajdaki anlatımla yapabilirsin
 

mira_09

Üye
ya kodu nerden bulcazz acil yardımmm
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ilk sayfada verdim..3 tane kod var..
 


Üst Alt