5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

..UfukcaN..

..UfukcaN..

Üye
kinetik scroll ev ekranı değişikliği hızlanma aramalarda ve alarmda ıphone tarzı cevaplama kapatma şekli ama bu tuş kilitli iken geçerli benim gördüklerim bunlar..
 


aypay_16

aypay_16

Üye
ne yaptıy sam olmuyor yapayadım nss den kodu gırıyorum yıne aynı surumu gosterıyor nasıl yapacam ya:hmmm
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ilk sayfadaki Turkey black kodunu denedin mi?
 
aypay_16

aypay_16

Üye
evet olmuyor bulamıyor ya hep aynı surum gelıyor karsıma
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
tamam yapacak birşey yok..sonra tekrar dene....istersen nokia shoplarda attır sürümü..
 
aypay_16

aypay_16

Üye
en ıyısı nokıa shop haklısın ne yaptıysam beceremedım ama telı alalı 3 ay oldu nss yı kabul etmıyor galıba
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
evet nss den kaynaklı sorun..
 

caglar103

Üye
Arkadaşlar Şu Kodu Girin Babalar Gibi V40

Product Code: 0570027
 

caglar103

Üye
kardeş %100 türkçe ayrıca kodu kendim buldum. sağdan soldan bakıpta türkçe değil miş filan demeyin lütfen. kendimde bu koddan kurdum.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Türkçe destekliyse lafım yok..navifirmde göremedim de..
 

caglar103

Üye
doğrudur navifirm de çıkmıyor. daha doğrusu bu kod bir çok yerde geçiyor ancak türkçe olarak geçmiyor hiç. bu koddan v40 ı kurduğunuzda türkçe olduğunu göreceksiniz.
 
aypay_16

aypay_16

Üye
ya nss nasıl yaparım kabul etmıyor ya yardım lutfen
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ilk sayfada önemli notu okuyun lütfen..
 
eylulde

eylulde

Üye
Arkadaşlar Şu Kodu Girin Babalar Gibi V40

Product Code: 0570027

bu hariç bütün kodları denememe rağmen başarılı olamamıştım.
verdiğin kodla güncelleştirmeyi yaptım.
teşekkürler kardeşim.
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hallettiysen gözün aydın..
 

koray5800

Üye
o en yukarıdaki ekranda dolu kod var hangisini indircez turkey red yok ne yapcazz? pls
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
biriyle indireceksin Türkçe olduktan sonra farketmez red kodu ile güncelleme gelmemiş daha..
 

sivasli5800

Üye
phoneix programını yukleyemıyorum..lınkler calısmıyor..nerden ındırebılırım..
tesekkurler.
 


Üst Alt