5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

alemc71

Üye
o videoyu güncelleme yapmadan önce izleyebiliyormuydun telefonda??? video telefonla uyumlu olmayınca yapıyor onu da o yüzden soruyorum
evet izleyebiliyordum hatta açıklama yapmıştım konuda videolar telefonun kendinden çekilen videolar diyee..
 


osnakli

osnakli

Üye
ya ben bi türlü yükleyemiyorum zten son yazılım mevcut diyor. yardımcı olur musunuz lütfen... bendeki V31.0.101
arkdaşım NSS diye bi program var.onu bul kur...ardından nadir kardeşimin açmış oldugu http://www.maxicep.com/symbian-destek/5800-5530-ve-n97-fun-club-256524.html fun clubdan telefonun kodunu navi kodu olarak değiş.ardından nokia software uptader programı ile güncellemeni yap.takıldığın olursada sor.eğer sıfırdan başlıyorsan aşagıdaki programları bul kur
1.nokia pc suite
2.nokia software update
3.NSS
 
petrucci82

petrucci82

Üye
heycanla kurdum bayıldım ama kullandıkça bunun da eksileri çıkıor ortaya..örn:sağ üst köşeden medya kısayolundan resimlere tıklayınca tüm galeriyi açıyor:)) önemsiz ama hata işte..bi de şu kinetik kaydırmayı menüye koysalarmış yaa..alla alla illa bir gıcıklık yapacaklar..
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
:ehe:ehe:ehe
 
petrucci82

petrucci82

Üye
nadir dostum sende de öylemi acaba baktın mı şu galeri işine??
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ben bakamam 5800 ım yok..normalde galerinin hepsi geliyordu eski sürümde..
 
petrucci82

petrucci82

Üye
yoook..o medya bandı tamam hepsi çıkıor tıklayınca ma sonrasında resim e tıklayınca resim müziğe tıklayınca müzik video da da video geliyordu..şimdi hepsi tamam (video ve müzik) ama resim e tıklayınca tüm galeriyi gösteriyor..
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
evet öyleydi güncellemeden sonra fabrika ayarlarına döndün mü?
 
osnakli

osnakli

Üye
yoook..o medya bandı tamam hepsi çıkıor tıklayınca ma sonrasında resim e tıklayınca resim müziğe tıklayınca müzik video da da video geliyordu..şimdi hepsi tamam (video ve müzik) ama resim e tıklayınca tüm galeriyi gösteriyor..
kardeşim yanlışın var.ben oraya tıklayınca önce şu menu geliyor görüntü ve videolar> şarkılar>ses klipleri> diğer medya.
görüntüler ve videolara tıklayınca resim ve videolar çıkıyor...ben ilk aldığımda da böyleydi şimdi de böyle bu...
 
petrucci82

petrucci82

Üye
evet yaptım.hatta öyle acayip bişe oldu ki fabrika ayarları yaptıktan sonra var olan programlar gitti taaa 1 ay önce kurup daha sonra hard formatla kaybettiğim programlar geldi..resmen pc gibi sistem geri yükleme yaptı..

--------------- Ekleme ---------------

alla alla belki yanlış hatırlıyorum ben sanki direk resme tıklayınca resim çıkıodu diye hatırlıyorum..bu arada ben v30dan bahsediyorum belki burdan kaynaklanıyor farklılıklar....31 i hiç kullanmadım
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
evet yaptım.hatta öyle acayip bişe oldu ki fabrika ayarları yaptıktan sonra var olan programlar gitti taaa 1 ay önce kurup daha sonra hard formatla kaybettiğim programlar geldi..resmen pc gibi sistem geri yükleme yaptı..

--------------- Ekleme ---------------

alla alla belki yanlış hatırlıyorum ben sanki direk resme tıklayınca resim çıkıodu diye hatırlıyorum..bu arada ben v30dan bahsediyorum belki burdan kaynaklanıyor farklılıklar....31 i hiç kullanmadım
:ehe:ehe:ehe hafıza kartına da format atsaydın..öyleyse galeri dediğin gibidir..yapacak birşey yok.
 

alemc71

Üye
arkadaşlar güncellememi 2 gün önce başarı ile yaptım hard format atmadan bütün yeni özellikler kendiliğinden geldi yalnız bugün bir video izlemek istedim açtım video hata verdi ve videoyu mp3 tarzında oynatmaya başladı bunu her video için yapıyo yani görüntü yok ses var acaba hard formatla düzelirmi yada format atmadan düzenlemenin yolu varmı..teşekkürler

bu arada videolar telefondan çekim yaptığım kendi vidoları...
arkadaşlar bu soruma cevap arıyorum aranızda bu sorunla karşılaşan varmı..
 
petrucci82

petrucci82

Üye
hard format kardeşim alet eski versiyonla yeni versiyon arasında kalıyor kafası karışıyor patlat formatı gitsin...
 
ylmz.fatih

ylmz.fatih

Üye
Bugün yaptırdım v31'e göre daha hızlı ve kendini çok belli ediyor. Hafıza kartımın yarısı doluyken bile bu hız farkını hissettim. Kinetik kaydırma olmamış ama pakette var diye açıklama var. Yapan adamla konuştum paketi biz direk yükledik olan herşey içinde mevcut dedi. Varsın kinetik olmasın diğer bütün vaadedilen özellikler mevcut.
 
petrucci82

petrucci82

Üye
:ehe:ehe:ehe hafıza kartına da format atsaydın..öyleyse galeri dediğin gibidir..yapacak birşey yok.

haklısın yapacak bişey yok

--------------- Ekleme ---------------

Bugün yaptırdım v31'e göre daha hızlı ve kendini çok belli ediyor. Hafıza kartımın yarısı doluyken bile bu hız farkını hissettim. Kinetik kaydırma olmamış ama pakette var diye açıklama var. Yapan adamla konuştum paketi biz direk yükledik olan herşey içinde mevcut dedi. Varsın kinetik olmasın diğer bütün vaadedilen özellikler mevcut.

kinetic sadece menüde yok onun dışında heryerde var format attın mı alete güncelledikten sonra

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar bu soruma cevap arıyorum aranızda bu sorunla karşılaşan varmı..


hard format at kardeşim alet eski versiyonla yeni versiyon arasında kalıyor kafası karışıyor patlat formatı gitsin...
 
layah_tserep

layah_tserep

Üye
navifirmde gördü indirdim telefona nasıl yükliycem yardım edermisinizz
 
ylmz.fatih

ylmz.fatih

Üye
@petrucci82
Hayır format falan atmadım ve şu an telefonu tam kullanımıma uygun hale getirdiğimden atıp baştan başlamak istemiyorum. Hiçbir yerinde kinetik söz konusu değil ama kaydırmada biraz farklılık eskisine göre var. Takılma yapmıyor ama videolardaki gibi de elle çubuğu ittirince kaydırmanın devamı gelmiyor. İkisinin tam ortasında:D
 
Progressivity

Progressivity

Üye
kinetic scrolling var arkadaşım ama liste şeklindeki menülerde var onun dışında uygulamalarda ve web tarayıcısında yok maalesef zaten kullanılan kinetic scrolling de pek iyi değil teknoloji olarak daha çok geliştirilmesi lazım
 
petrucci82

petrucci82

Üye
@petrucci82
Hayır format falan atmadım ve şu an telefonu tam kullanımıma uygun hale getirdiğimden atıp baştan başlamak istemiyorum. Hiçbir yerinde kinetik söz konusu değil ama kaydırmada biraz farklılık eskisine göre var. Takılma yapmıyor ama videolardaki gibi de elle çubuğu ittirince kaydırmanın devamı gelmiyor. İkisinin tam ortasında:D

dostum soft format dene yani fabrika ayarlarına dön..ozaman programların kalır..kinetic kaydırma var ve fabrika ayarlarına dönerek kavuşabilirsin.
 


Üst Alt