5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

serkankay

Üye
Serkancığım sen yapabildin mi?

evet abi pc suite'i tamamen kaldırıp yeniden yükledim sonra NSS yi açtım, sonra telefonu pc suıte le bağladım büyüteç e tıklayınca aynı hatayı verdı moralım bozuldu 4-5 dakıka napsam diye düşündüm sonra read komutuna tıklayınca product kodu gordu bende hemen değiştirdim nasıl oldu anlamadım:)

3-4 mesaj önce bir soru sormuştum sana görmedin sanırım zahmet olmazsa bır bakabılrmısın?
 


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
http://www.maxicep.com/symbian-destek/5800-yeni-versiyon-40-0-005-hacklenmistir-296499.html telefon hacklenmiştir arkadaşlar..

--------------- Ekleme ---------------

evet abi pc suite'i tamamen kaldırıp yeniden yükledim sonra NSS yi açtım, sonra telefonu pc suıte le bağladım büyüteç e tıklayınca aynı hatayı verdı moralım bozuldu 4-5 dakıka napsam diye düşündüm sonra read komutuna tıklayınca product kodu gordu bende hemen değiştirdim nasıl oldu anlamadım:)

3-4 mesaj önce bir soru sormuştum sana görmedin sanırım zahmet olmazsa bır bakabılrmısın?
göremiyorum ki ard arda mesaj geliyor..sor?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
birşey değil arkadaşlar..
 
osnakli

osnakli

Üye
benim için en önemlisi mesaj yazarken donma varmı düzelmişmi !!!!!!!!!
işde sırf bu yüzden güncellme yapdım.telefonum navi oldu o güzelim tema gitti ama sms sorunu özelikle t9 sorunu çözülmüş.
diğer özellikler hiç öenmli değil.zaten gözle görülür bi değişim de yok.kınetic'midir nedir ne işi yarıyorsa saçma bı uygulama olmuş.onu beynemedim...
 

S@H!N

Üye
Şükürler olsun sorunsuz hallettim yeni versiyonu yükledimde şimdi ne yapmam lazım yani herşeyi yaptım ekt. menüler falan geldi kurcalarken uygulamalarda telefon ayarları yazılım güncelleme diye bi menü var orada adobe haritalar mail for exchange2.9 falan var tik var yanlarında onların hepsini işaretleyip güncellemi diyecem ? ve bu wifi ile yapabilirmiyim bunu knt gidermi yani ?
 

pasa18

Üye
ARKADAŞLAR ALIN BURDAN YAPIN EN KOLAYI BÖLE ADIMLARI TEKER TEKER TAKİP EDİN BURDA DÜZGÜN ANLATMAMIŞLAR NSS HERKEZ HATA VERİYO DİYORDU SORUN PROGRAMDA DEGİLMİŞ VE PROGRAMDA BURDA ANLATILDIGI GİBİ KULLANILMIYORMUŞ PROGRAMIN HATA VERMEDEN CALIŞMASI İÇİN PC SUİTE Yİ KAPATMAK GEREKİYORMUŞ SATİN KENARINDAKİ SİMGEDEN BURDA KİMSE BUNU SÖLEMİYOR ÖZELLİKLE NADİRRRRR +++REP
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ya kişiden kişiye değişir tabii..kimi beğenmez kimi beğenir..
 

serkankay

Üye
göremiyorum ki ard arda mesaj geliyor..sor?

:) evet oldu şu anda, NSS yi biraz açık bırakıp read komutunu o zaman verirsek oluyor (sanırım)...

ilgilendiğin için teşekkürler abi bu arada küçük bir ricam daha olacak 2-3 mesaj önce bir arkadaş ücretsiz navigasyon için paylaştığınız bir cities klasöründen bahsetmiş onun linkini nerden öğrenebilirim?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ARKADAŞLAR ALIN BURDAN YAPIN EN KOLAYI BÖLE ADIMLARI TEKER TEKER TAKİP EDİN BURDA DÜZGÜN ANLATMAMIŞLAR NSS HERKEZ HATA VERİYO DİYORDU SORUN PROGRAMDA DEGİLMİŞ VE PROGRAMDA BURDA ANLATILDIGI GİBİ KULLANILMIYORMUŞ PROGRAMIN HATA VERMEDEN CALIŞMASI İÇİN PC SUİTE Yİ KAPATMAK GEREKİYORMUŞ SATİN KENARINDAKİ SİMGEDEN BURDA KİMSE BUNU SÖLEMİYOR ÖZELLİKLE NADİRRRRR +++REP
kardeşim sordun mu ben biliyorsunuz diye düşünerek haberi verdim..ben belki yüzlerce telefon güncelledim sizin gibi bir sorun yaşamadım..o sitede anlatan benden çok mu iyi biliyor muş? çok küçük bir ayrıntıyla çok mu şey biliyor canım..

--------------- Ekleme ---------------

:) evet oldu şu anda, NSS yi biraz açık bırakıp read komutunu o zaman verirsek oluyor (sanırım)...

ilgilendiğin için teşekkürler abi bu arada küçük bir ricam daha olacak 2-3 mesaj önce bir arkadaş ücretsiz navigasyon için paylaştığınız bir cities klasöründen bahsetmiş onun linkini nerden öğrenebilirim?
link değil de yerini söyleyim symbian os 9.3 harita gps bölümünde..
 

pasa18

Üye
Biliyo olsalar bukadar takılmazdı ama o küçük ayrıntı kafayı sıyırmamı kurtardı sinirden ya sende biliyorsundur sanada bişey demiyorum ama onu atlamasan daha ii olurdu genede buraya kadar yardımların için teşekür ederim
 
osnakli

osnakli

Üye
ARKADAŞLAR ALIN BURDAN YAPIN EN KOLAYI BÖLE ADIMLARI TEKER TEKER TAKİP EDİN BURDA DÜZGÜN ANLATMAMIŞLAR NSS HERKEZ HATA VERİYO DİYORDU SORUN PROGRAMDA DEGİLMİŞ VE PROGRAMDA BURDA ANLATILDIGI GİBİ KULLANILMIYORMUŞ PROGRAMIN HATA VERMEDEN CALIŞMASI İÇİN PC SUİTE Yİ KAPATMAK GEREKİYORMUŞ SATİN KENARINDAKİ SİMGEDEN BURDA KİMSE BUNU SÖLEMİYOR ÖZELLİKLE NADİRRRRR +++REP
kardeş NSS için güzel bi tespit.
Ama burada bedava hizmet veren arkdaşlara biraz yüklenmiyormusunuz.adamlar özellikle nadir nickli arkdaş elinden geldiği kadar yardımcı oluyor.üstelikte yardımcı olmak zorunda olmadığı halde.bence emeğe tşk edelim...
 

rwo

Üye
Nadir abi bişey sorucam beni telefon reddi navi paketini attım telefona dün. yazılımı sorunsuz yüklendi normal çalışmadada sıkıntı yok ama telefonu kapatınca açılmada sorun yaşıyorum nokia yazısı çıkıyo pin kodunu sorma kısmına geçemeden bisüre bekleyip kapanıyo ancak hafıza kartı olmadan açarsam sorunsuz açılıyo hafıza kartınıda telefon açtıktan sonra takınca sorunsuz çalışıyo sorun nerde ne yapabilirim böyle bir sorun yaşayan başka kimse varmı?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yeni üyesin fazla görmüyorum neyse sen de uyarın için sağol..nemesisi ben yüzlerce kez kullandım hayret doğrusu nasıl öyle değilmiş?
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Nadir abi bişey sorucam beni telefon reddi navi paketini attım telefona dün. yazılımı sorunsuz yüklendi normal çalışmadada sıkıntı yok ama telefonu kapatınca açılmada sorun yaşıyorum nokia yazısı çıkıyo pin kodunu sorma kısmına geçemeden bisüre bekleyip kapanıyo ancak hafıza kartı olmadan açarsam sorunsuz açılıyo hafıza kartınıda telefon açtıktan sonra takınca sorunsuz çalışıyo sorun nerde ne yapabilirim böyle bir sorun yaşayan başka kimse varmı?
hafıza kartını telefonu açınca tak onu biçimlendir programlar uyumsuz gelmiş..:oke:
 

pasa18

Üye
Tmm bende ona bişey demiyorum ama sadece bu küçük ayrıntı yüzünden kaç kişi yapamadı genede ona cok teşekür ederim nadire
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Tmm bende ona bişey demiyorum ama sadece bu küçük ayrıntı yüzünden kaç kişi yapamadı genede ona cok teşekür ederim nadire
neyse tamam uzatmayalım..konuyu baltalama..notu ilk sayfaya düşerim şimdi..
 

bu-rak

Üye
yaw beyler biri yardım etsin hele bi el atın şu konuya belki burası yeri değil ama kusura bakmayın 5800 la internette dolanırken yada ovide dolanırken durduk yere düşüyorum sonra tekrar giriyorum ve kısa süre yeniden düşüyorum bu neden olabilir.. bi yardım allah rızası için
 

pasa18

Üye
Bide şu bedava navigasyon işi nasıl oluyor ANLATIRMISINIZ
 
CONNECTED7

CONNECTED7

Üye
Nadir bey cities klasörünü hafıza kartına atınca süresizmi oluyor yoksa başka işlem yapacakmıyız
 


Üst Alt