5800 v40 çıkmıştır..

Sponsorlu Bağlantılar

mvs29

mvs29

Üye
ben 14 dakkika sorunu yasıyordum phonix denedim bi yerde takıldım baska pc de denedim oldu kendi pcnizde olmuyorsa baska pc deneyebilirsiniz bence
internet cafeler en uygunu hem bağlantı hızlıdır
 


toligargala

toligargala

Üye
arkdaşlar ana ekrandaki kaydırgaçlı butona isimleri eklerken kinetik kaydırma veya yandaki cubuk yardımıyla rekberi kaydırdığım zaman yarıya kadar iniyor kendiliğinden ana ekrana geri dönüyor vede kaydırgaçlı rehber butonu yok oluyor bu sorunla karşılaşar varmı içimizde acaba yoksa bi tek bendemi böyle format attım fakat düzelmedi

nadir abi senin bi fikrin varmı bu konuda
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ben 14 dakkika sorunu yasıyordum phonix denedim bi yerde takıldım baska pc de denedim oldu kendi pcnizde olmuyorsa baska pc deneyebilirsiniz bence
internet cafeler en uygunu hem bağlantı hızlıdır
evet haklısın..
 

serkankay

Üye
:) evet oldu şu anda, NSS yi biraz açık bırakıp read komutunu o zaman verirsek oluyor (sanırım)...

ilgilendiğin için teşekkürler hocam bu arada küçük bir ricam daha olacak 2-3 mesaj önce bir arkadaş ücretsiz navigasyon için paylaştığınız bir cities klasöründen bahsetmiş onun linkini nerden öğrenebilirim?
 
mvs29

mvs29

Üye
nadir arkadasımıza yardımlarından dolayı cok tesekkur ederim ben
cogu sorunumuza yardım ediyor alla telefonuna zeval vermesin :)
 
MaRJiNaL45

MaRJiNaL45

Üye
nokia software updater ile güncellemeyi buldum yükle desem işlem tamammıdır. başka bişey gereklimi arkadaşlar cevabınızı acele ile bekliyorum
 

serkankay

Üye
telefonunuzun şarjı dolu olsun ve güncelleme sırasında bağlantı kopmasın yeterli telefon açılana kadar da siz açmaya uğraşmayın
 

Bosnalı86

Üye
Sessiz Kardes Kullandıgın temayı gönderebilme şansın var mı ?


Nadir abinin paylaştığı pizero premium temalarından ''White Pro Green'' teması dostum,temalar bölümünde bulabilirsin :oke:
 

S@H!N

Üye
Şahin olmadı kardeşim haritaları atmadım direke güncelledim haritayı açtım wi-fi ile bağlandım "Ürün yok" hatası verdi...
"Tüm bölgeler navigasyon lisansınız 27.12.2009 tarihinde sona erdi.Navigasyonu kullanmaya devam etmek için yeni bir lisans satın alın ?"

Dedi...
1 yıllık fiyat : 423.99 diyor telefonu 530 a aldım :D (tüm bölgeler lisansı)

tmm kardeş saol bende şimdi güncelleme olayını yapacam navi kodu önce yapayım sonra nsu ile deneyecem inşallah sıkıntı olmaz belki bende navigasyon olayı olur :naughty:
 
MaRJiNaL45

MaRJiNaL45

Üye
telefonunuzun şarjı dolu olsun ve güncelleme sırasında bağlantı kopmasın yeterli telefon açılana kadar da siz açmaya uğraşmayın

telefonu sarj ediyorumda bitince başlıyacağım yüklemeye başladığımda
telefonu biz kapatmıyoruz değilmi program kendi kendine kapatıyor
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
telefon açıkken başlar bir iki defa o açıp kapatır sen yükleme başlayınca dokunmuyorsun..
 

serkankay

Üye
telefonu sarj ediyorumda bitince başlıyacağım yüklemeye başladığımda
telefonu biz kapatmıyoruz değilmi program kendi kendine kapatıyor

zaten güncelleme ekranında sizi uyarıyor program; tel açık ve çevrimiçi olacak diye sadece güncellemeyi başlatın ve arkanızı yaslanıp çekirdek çıtlatın(izlemek o kadar heyecanlı oluyor) :D
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Serkancığım sen yapabildin mi?
 
omerozel34

omerozel34

Üye
arkadaşlar telefon yazılımını güncelledim. Daha doğrusu program telefonunun başarı ile güncellenmiştir dedi ancak telefon açılmıyor. dead flash yapabilmem için 40 versiyonu lazım eski versiyonu yüklememe izin vermiyor. yeni versiyonu upload yapabilecek arkadaş varmı ? Şimdiden teşekkürler
 
MaRJiNaL45

MaRJiNaL45

Üye
zaten güncelleme ekranında sizi uyarıyor program; tel açık ve çevrimiçi olacak diye sadece güncellemeyi başlatın ve arkanızı yaslanıp çekirdek çıtlatın(izlemek o kadar heyecanlı oluyor) :D

tşkurlerrrrrrrr
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kardeşim telefonun bataryasını çıkar biraz bekle yeniden tak ve çalıştır..bu arada hafıza kartını çıkararak tak..
 
MaRJiNaL45

MaRJiNaL45

Üye
telefonu güncelleme yaparken hafıza kartını ve telefon hattımı çıkarayımmı yoksa kalsınmı üzerinde
zaten hafıza kartını yedekledim de işimizi garantiye alalım
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
telefonu güncelleme yaparken hafıza kartını ve telefon hattımı çıkarayımmı yoksa kalsınmı üzerinde
zaten hafıza kartını yedekledim de işimizi garantiye alalım
ikiside dursun zaten tel hattın gerekli üklemek için de hafıza kartı dursun farketmez..

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar bu arada http://www.maxicep.com/symbian-destek/5800-yeni-versiyon-40-0-005-hacklenmistir-296499.html buraya bakarak hack yapabilirsiniz..bir teşekkürü çok görmeyelim lütfen..
 
hazardogan

hazardogan

Üye
şu an itibarı ile yeni yazılımı yüklemiş bulunmaktayım
gayet hoş bişe
çok fazla bi + sı yok ama kinetic kaydırma olayı bayaa hoş olmuş, kullanım kolaylığı sağlıyor
rehberde, galeride ve müzik kütüphanesinde rahatça kullanılabiliyor....navigasyon olayını henüz çözebilmiş değilim
garmin kurulu onunla idare ediyorum
ekrana rehberdeki isimleri ekleme olayıda güzel
anlık olarak aramak istediğin kişileri ekliyor ve ulaşabiliyorsun...
ilk izlenimleri benim için güzel
biraz daha kurcalamaya devam edeyim...
 


Üst Alt