arkdaşlar ana ekrandaki kaydırgaçlı butona isimleri eklerken kinetik kaydırma veya yandaki cubuk yardımıyla rekberi kaydırdığım zaman yarıya kadar iniyor kendiliğinden ana ekrana geri dönüyor vede kaydırgaçlı rehber butonu yok oluyor bu sorunla karşılaşar varmı içimizde acaba yoksa bi tek bendemi böyle format attım fakat düzelmedi
evet haklısın..ben 14 dakkika sorunu yasıyordum phonix denedim bi yerde takıldım baska pc de denedim oldu kendi pcnizde olmuyorsa baska pc deneyebilirsiniz bence
internet cafeler en uygunu hem bağlantı hızlıdır
evet oldu şu anda, NSS yi biraz açık bırakıp read komutunu o zaman verirsek oluyor (sanırım)...Sessiz Kardes Kullandıgın temayı gönderebilme şansın var mı ?

Şahin olmadı kardeşim haritaları atmadım direke güncelledim haritayı açtım wi-fi ile bağlandım "Ürün yok" hatası verdi...
"Tüm bölgeler navigasyon lisansınız 27.12.2009 tarihinde sona erdi.Navigasyonu kullanmaya devam etmek için yeni bir lisans satın alın ?"
Dedi...
1 yıllık fiyat : 423.99 diyor telefonu 530 a aldım(tüm bölgeler lisansı)

telefonunuzun şarjı dolu olsun ve güncelleme sırasında bağlantı kopmasın yeterli telefon açılana kadar da siz açmaya uğraşmayın
telefonu sarj ediyorumda bitince başlıyacağım yüklemeye başladığımda
telefonu biz kapatmıyoruz değilmi program kendi kendine kapatıyor

zaten güncelleme ekranında sizi uyarıyor program; tel açık ve çevrimiçi olacak diye sadece güncellemeyi başlatın ve arkanızı yaslanıp çekirdek çıtlatın(izlemek o kadar heyecanlı oluyor)![]()
ikiside dursun zaten tel hattın gerekli üklemek için de hafıza kartı dursun farketmez..telefonu güncelleme yaparken hafıza kartını ve telefon hattımı çıkarayımmı yoksa kalsınmı üzerinde
zaten hafıza kartını yedekledim de işimizi garantiye alalım
benim telefon İphone eski kurduğum şekliyle anlatoyrum..Navi koduyla güncelledin mi?
