5800 tuş kilitlerken titreşim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ModiFix_TR

Üye
    Konu Sahibi
5800 tuş kilitlerken titreşim
5800 var bende ve yandaki kaydırma düğmesi ile tuş kilitlerken telefon titriyor bunu nasıl kapatabilirim v50 yüklü
 


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
profil ayarlarından yapacaksın.birde genel ayarlardan ekran ayarlarına bak.
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
kapatamazsın. Telefonun titreşimini kapatman lazım sadece onun titreşimi kapanmyo
 

Perfect!

Üye
yok sanırım böyle bişey
 

OğuzcanAbi

Üye
hepsini kapat
 
daniel_23

daniel_23

Üye
hepsi kapansada kapanmıyor. otomatik kilide alabilirsin bence 1dk da kapansız mesela titremez böylece :D
 

ModiFix_TR

Üye
    Konu Sahibi
dokunmatik ekran titreşimi kapatılıyor bununda kapatılması lazım nasıl nasıl ayarlama yapmışlarsa ilginç :S
 

brkmslk

Üye
yaw arkadaşlar nıye boyle kuçuk ayrıntlara kaplıosunuz... Yani tuş kapatlnca titreşmin ne gbi zararı olur anlamış dğlim...
 

black war

Üye
arkadaşlar bişi sorcam ALLAH AŞKINA YARDIM dha 1 hafta önce 5800 aldım ilk 2 gün herşey normaldi sonra tuş kilidi tuşu bazenleri kapanır ken yada açılırken titremiyor yardım ltfen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur:vur
 
tlgcn38

tlgcn38

Üye
telefonun titreşimnini kapat
 

black war

Üye
benim amacım telefonun tuş kilid titreşiminin açık olması zaten açıkta çalışıo fakat 5 kere aç kapada birinde titremiyor ltfn bilen varsa yardım
 
SilentOne

SilentOne

Üye
tuş kitle dtitreşim iyidir hem kısa süreli elinize msaj yapar :D ama hakkatende kapanmıyor sadece genel modda kaplı oluyor bnde
 

black war

Üye
:vur:vursorun o değil sorun bazenleri tel in tuş kilidini açarken titrememesi yadad kapatırken
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
:vur:vursorun o değil sorun bazenleri tel in tuş kilidini açarken titrememesi yadad kapatırken
Şarjdaysa titremez. Ardardına açıp kaparsanda titremez. Çok rahatsız oluyosan götür teknik servise tedavi etsinler
 

black war

Üye
servise güvenmiom arkadaşın babası serviste çalışıo tel orjinal parçalarını söküp yerine 2 . el takma olasılıkları war o yüzden güven mi om he bu saol sık sık açıp kapayınca dedin bu sıklıktan bahsedermisin tşk ler
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
sık sık demedim ard arda dedim. Oyun oynar gibi arka arkaya açıp kaparsan arada titremediği oluyor.

Çokta müim bi problem değil tuş kilidini açarken titrememesi.Tuş kilidi açılırken çok az titreşim oluyor. Buda demek oluyorki telefonun içindeki titreşim motoru tek dönüş yapıyor. Telefonu sarsmaya yetecek kadar tur atamıyor olabilir. Anlık bir titreme çünkü.Herkezde olur o kadar problem kafana takma bi bozukluk yok telefonunda.
Hala benim telefonum titremiyor dersen, seni nokıaya şikayet ederim bak :D
 

black war

Üye
:ahabi saol içimi rahatlattın tireşim son bi soru titreşim motoronda her hangi problem yok dimi yani senin tel dede oluyomu
 
padisah_58

padisah_58

Üye
oyuncak gibi oynayınca telefon titremez ki yuş kilidindeki titreşim bence çok öneml,i değil. bendede bazan titriyor bazan titremiyor ardarda yapmadığım halde. telefonun çalışmasına bi engeli yok..
 

black war

Üye
arkdşlar son bişi sölicem ben bi ara oyuncak gibi oynuodum daha teli alalı 1 hafta :heyo:olmmadı yani çok oynamadım sizce telin titreşim motorun da bişi war mıdır yada tel de
 
emr-erock

emr-erock

Üye
10 defa denedim 10'undada Titriyo..v31 deyken vardı bnde bu sorun..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt