Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
5800 tuş kilitlerken titreşim
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ModiFix_TR
Üye
Konu Sahibi
5800 tuş kilitlerken titreşim
5800 var bende ve yandaki kaydırma düğmesi ile tuş kilitlerken telefon titriyor bunu nasıl kapatabilirim v50 yüklü
Nadir
Emekli Yönetici
profil ayarlarından yapacaksın.birde genel ayarlardan ekran ayarlarına bak.
EroL
Emekli Yönetici
kapatamazsın. Telefonun titreşimini kapatman lazım sadece onun titreşimi kapanmyo
Perfect!
Üye
yok sanırım böyle bişey
OğuzcanAbi
Üye
hepsini kapat
daniel_23
Üye
hepsi kapansada kapanmıyor. otomatik kilide alabilirsin bence 1dk da kapansız mesela titremez böylece
ModiFix_TR
Üye
Konu Sahibi
dokunmatik ekran titreşimi kapatılıyor bununda kapatılması lazım nasıl nasıl ayarlama yapmışlarsa ilginç :S
brkmslk
Üye
yaw arkadaşlar nıye boyle kuçuk ayrıntlara kaplıosunuz... Yani tuş kapatlnca titreşmin ne gbi zararı olur anlamış dğlim...
black war
Üye
arkadaşlar bişi sorcam ALLAH AŞKINA YARDIM dha 1 hafta önce 5800 aldım ilk 2 gün herşey normaldi sonra tuş kilidi tuşu bazenleri kapanır ken yada açılırken titremiyor yardım ltfen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tlgcn38
Üye
telefonun titreşimnini kapat
black war
Üye
benim amacım telefonun tuş kilid titreşiminin açık olması zaten açıkta çalışıo fakat 5 kere aç kapada birinde titremiyor ltfn bilen varsa yardım
SilentOne
Üye
tuş kitle dtitreşim iyidir hem kısa süreli elinize msaj yapar ama hakkatende kapanmıyor sadece genel modda kaplı oluyor bnde
black war
Üye
sorun o değil sorun bazenleri tel in tuş kilidini açarken titrememesi yadad kapatırken
Şarjdaysa titremez. Ardardına açıp kaparsanda titremez. Çok rahatsız oluyosan götür teknik servise tedavi etsinler
black war
Üye
servise güvenmiom arkadaşın babası serviste çalışıo tel orjinal parçalarını söküp yerine 2 . el takma olasılıkları war o yüzden güven mi om he bu saol sık sık açıp kapayınca dedin bu sıklıktan bahsedermisin tşk ler
EroL
Emekli Yönetici
sık sık demedim ard arda dedim. Oyun oynar gibi arka arkaya açıp kaparsan arada titremediği oluyor.
Çokta müim bi problem değil tuş kilidini açarken titrememesi.Tuş kilidi açılırken çok az titreşim oluyor. Buda demek oluyorki telefonun içindeki titreşim motoru tek dönüş yapıyor. Telefonu sarsmaya yetecek kadar tur atamıyor olabilir. Anlık bir titreme çünkü.Herkezde olur o kadar problem kafana takma bi bozukluk yok telefonunda. Hala benim telefonum titremiyor dersen, seni nokıaya şikayet ederim bak
black war
Üye
abi saol içimi rahatlattın tireşim son bi soru titreşim motoronda her hangi problem yok dimi yani senin tel dede oluyomu
padisah_58
Üye
oyuncak gibi oynayınca telefon titremez ki yuş kilidindeki titreşim bence çok öneml,i değil. bendede bazan titriyor bazan titremiyor ardarda yapmadığım halde. telefonun çalışmasına bi engeli yok..
black war
Üye
arkdşlar son bişi sölicem ben bi ara oyuncak gibi oynuodum daha teli alalı 1 hafta olmmadı yani çok oynamadım sizce telin titreşim motorun da bişi war mıdır yada tel de
emr-erock
Üye
10 defa denedim 10'undada Titriyo..v31 deyken vardı bnde bu sorun..