karkarkara
Üye
5800 "tema efektleri" ile ilgili soru
Şuanki yazılımım v31, yaklaşık 1.5 haftadır kullanıyorum telefonu ve bu tema efektlerini açıyorum bir süre böyle gidiyor sonra ne oluyor nasıl oluyor ne zaman oluyor anlıyamıyorum tema efektleri olmamaya başlıyor temalardaki seçeneğinden bakıyorum açık görünüyor kapıyorum açıyorum hala aynı taki teli kapayıp açınca tekrar efekt düzeliyor.Sizdede oluyor mu bu?Arkadaşımda v40 vardı şuanda kendisi biryere gitti görüşemiyorum soramadım ona, cevaplarınız için teşekkürler...
