5800 Şarj Sorunu..!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

hey_19

Üye
    Konu Sahibi
5800 Şarj Sorunu..!
Arkadaşlar benim 5800'a Hard format attım sonrada hackledim. Ondan sonrada MaxiPda bölümünde güzel bir "S60v5/S^3: [Voyager] vHome Screen v3.92(0) S^1/S^3 Unsigned Türkçe - MaxiPDA

" adında ev ekranı buldum onuda kurdum.
İlk başta şarjım tamdı, Nokia Battery Monitor programına girdim ama şarjım %22 görünüyo.
Telin kendi şarj göstergeside dolu . Bende telefonu bi açıp kapatıyım dedim ve kapattım açtım Şarjım 3 dişe düştü.
O gün bugündür şarj bir gün dayanmıyor.
Önceden baya gidiyordu 3 g. , 4g. ama böyle oldu.
Yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
Konuyu doğru yere mi açtım onuda bilmiyom.


- - - Eklendi - - -

Arkadaşlar lütfen yardım edin yaa ??
 
Tesadüf diye düşünüyorum kardeşim batarya bozulmuştur .. Yada çok uygulama açık olabilir kurduğun tema çok kasıyor olabilir kardeşim kaldır temayı dene aynı şey oluyrsa batarya gitmiştir
 

hey_19

Üye
    Konu Sahibi
Tesadüf diye düşünüyorum kardeşim batarya bozulmuştur .. Yada çok uygulama açık olabilir kurduğun tema çok kasıyor olabilir kardeşim kaldır temayı dene aynı şey oluyrsa batarya gitmiştir
Deneyeceğim saol
 
Orjinal ofw yazılımı yeniden yükleyin bence.
 

ecel54

Üye
nokia battery monitor ilk açıldığında az gösterir bir kaç kere gir çık yap doğrusunu gösterir
 

Joker.

Üye
Arkadaşım o program ile o sarj normal
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...