5800 Şarj Sorunu Çözümü

Sponsorlu Bağlantılar

mertcan585800

mertcan585800

Üye
    Konu Sahibi
5800 Şarj Sorunu Çözümü
Arkadaşlar bende uzun zamandır bu sıkıntıyı çekiyorum heleki v50 yi yüklediğimden beri .ama çözümünü buldum umarım sizdede işe yarar : önce telefonunuzun şarjını fulleyin ardından bi hard format sonra tekrer birkaç saat sarjda kalsın.(ben 5 saat fln braktım)ve şimdi 4.gün şarjı hala bu 4 gün içinde 45 dk internet ve 2:0- 2.:5 saat müzik dinledimve telefonlada baya uğraştım sonuç bu umarım sizdede işe yarar.olursa bi tşk yi eksik etmeyin

--------------- Ekleme ---------------

4. gün şarjı hala
 
  • Beğen
Tepkiler: ryuk, Arif Erbil ve acemi2009


Adilx05

Adilx05

Üye
Sağol da Zaten Böyle Bi Konu Vardı Niye Ona Cevap Yazmadın....
 
mertcan585800

mertcan585800

Üye
    Konu Sahibi
bilmem belki heyecenıma glmiştir 4 gündür bunu izliyordum:D ayrıca 2. mesajım ksra bakma
 
blnt44

blnt44

Üye
hard format nasıl oluyordu yesıl kırmızı kamera acma kapama tuslarımıydı ?
 
mertcan585800

mertcan585800

Üye
    Konu Sahibi
ewt
 
laveled

laveled

Üye
ok saol denemek lasm
 
mertcan585800

mertcan585800

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar hiçmi deneyen yok bgn 5. gün sarj 4 diş
 
Progressivity

Progressivity

Üye
çok saçma bi yöntem bu :D
 
petrucci82

petrucci82

Üye
:hmmm
 
ylmz.fatih

ylmz.fatih

Üye
Saçma ama şans eseri bana da denk gelmişti. Bunu yaparsanız birşeye dikkat etmeniz gerek Bataryayı asla tam bitirmeyin ama sadece bunu yaparsanız buna dikkat edin. Şarjı doldurup HardFormat atmıştım ardından akşam bidaha şarja taktım teli 2-3 hafta falan 3 gün gidiyordu şarjım sonuna kadar bitirsem nolur diye düşündüm şimdi 2 güne devam ediyorum :D Günde min. 1,5 -2 Saat müzik dinliyorum bu aralar birde devamlı oyun oynuyorum çoğu zaman ikisini birlikte yapıyorum oyun kasmadıkça.
 
laveled

laveled

Üye
yaa ben denedim ama olmadı:cry:ilk gün şarjım 1 günde bitti ama baya oynadım telle bakalım bugün ne olacak olmadı servise vercm artk bıktım
 
Progressivity

Progressivity

Üye
canım kardeşim her defasında şarj ettikten sonra hard format atmak ne demek biliyorsun değil mi, bütün uygulamaların, oyunların verilerin gidiyor ve bunları her şarj ettikten sonra tekrar yükleyeceksin demek vallahi işin şarj boyutundan önce bu kısmı bile yeterince uğraştırıcı gözüküyo :s
 
ylmz.fatih

ylmz.fatih

Üye
Her şarjda bunu almak için HardFormat atın demiyor yada diyorsa da benim gözümden kaçmıştır. Olay bu değil. Her defasında HardFormat atmak işkenceden öte birşey olmaz. 1 Kere attığınızda yaparsanız bu olabilir diyor. Ben de gözlemimde olan bir durumu paylaştım mesajımda.
 
laveled

laveled

Üye
ya bende format attiktan sonraki ilk sarjim dedm
 
mertcan585800

mertcan585800

Üye
    Konu Sahibi
hayır arkadaşım her şarda demiyorum tabiki

--------------- Ekleme ---------------

ayrıca ben sizde kesinlikle işe yarar demedim ben denedim ver gözlemlerimce artık şarjım 1 1:5 günde bitmiyor .en az 3 gün
 
laveled

laveled

Üye
yabenim demek istediğim senin dediğin işlemleri yaptım şarjım bir gün gitti. ama yinede çok saol.bugün telefon garantiye yolladım yeni batarya vercekler.
 
mertcan585800

mertcan585800

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım inşallah seninde şarj konusunda bir problemin kalmaz
 
laveled

laveled

Üye
amaan artık bıktım walla 2 ayda bi servise gidio. iphone 4 çıksın satcam 5800 nokia clubdeki adam bile tanıyo artık.
 
senduran78

senduran78

Üye
aranızda telefonun şarzı biterken bip bip tarzı ses duyan varmı?
ben hiç duymadım :-(
benimde telin şarzı v50 den sonra gözle görünür oranda düştü, hatta şöyle söyleyim akşamdan sabaha kadar şarzda olan telefon 4-5 fotoğraf çektikten sonra saat 3-4 gibi kapanıyordu, taki hafıza kartındaki KPSS ders notları ve Smartmovie nin açamadığı Bi frağmanı silene kadar, onları sildikten sonra biraaz daha rahatladı telefon...
 
frowell

frowell

Üye
...Denerim
 

Benzer Konular



Üst Alt