supermachine
Üye
5800-samsung star wifi-6600 slide
Dokunmatik ekran almayı düşünüyorum ama günde çok mesaj yazıyorum 150-200 buluyor arkadaşlar o yüzden dokunmatik ekran tavsiye etmiyorlar ben yine de sizin fikrinizi almak istiyorum
dokunmatik ekran al derseniz 5800 ve star wifi arasında kaldım ama dokunmatik ekran çok mesaj yazdığım için iyi değil derseniz 6600 slide almayı düşünüyorum ama sizin önereceğiniz telefon olursa onu da bi incelemek isterim kapaklı yada kızaklı ....şimdiden teşekkürler 500tl kadar bütçem var
5800 da donma gibi nedenler oluyormuş ve kasada açık oluyormuş samsung içinde nakia dan şaşma diye bi duyum aldım
--------------- Ekleme ---------------
yorumunuz yok mu ???
dokunmatik ekran al derseniz 5800 ve star wifi arasında kaldım ama dokunmatik ekran çok mesaj yazdığım için iyi değil derseniz 6600 slide almayı düşünüyorum ama sizin önereceğiniz telefon olursa onu da bi incelemek isterim kapaklı yada kızaklı ....şimdiden teşekkürler 500tl kadar bütçem var
5800 da donma gibi nedenler oluyormuş ve kasada açık oluyormuş samsung içinde nakia dan şaşma diye bi duyum aldım
--------------- Ekleme ---------------
yorumunuz yok mu ???
