5800-samsung star wifi-6600 slide

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

supermachine

Üye
    Konu Sahibi
5800-samsung star wifi-6600 slide
Dokunmatik ekran almayı düşünüyorum ama günde çok mesaj yazıyorum 150-200 buluyor arkadaşlar o yüzden dokunmatik ekran tavsiye etmiyorlar ben yine de sizin fikrinizi almak istiyorum

dokunmatik ekran al derseniz 5800 ve star wifi arasında kaldım ama dokunmatik ekran çok mesaj yazdığım için iyi değil derseniz 6600 slide almayı düşünüyorum ama sizin önereceğiniz telefon olursa onu da bi incelemek isterim kapaklı yada kızaklı ....şimdiden teşekkürler 500tl kadar bütçem var

5800 da donma gibi nedenler oluyormuş ve kasada açık oluyormuş samsung içinde nakia dan şaşma diye bi duyum aldım

--------------- Ekleme ---------------

yorumunuz yok mu ???
 


borakazim

borakazim

Üye
5800 almanı öneririm bende star wifi var ama işte 3G bide flaşı yok. 3G ve flaş benim için önemli diyorsan 5800 al derim.Ben star'ımdan memnunum.Herşeyimi karşılıyor.
 

teknisyen03

Üye
mesaj çok yazıyosan kesinlikle dokunmatik alma derim bir mesaj gonderene kadar canımız cıkıyor arkadasın var
 

supermachine

Üye
    Konu Sahibi
bşka önereceğiniz tel var mı bn 5800 dan yanayım ama tek sorunum mesaj çok yazmam.. mesajı geç yazmam önemli değil
 

amene

Üye
6500 slide
 

OğuzcanAbi

Üye
5800 her türlü
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt