Adam hard format atmış kardeşim biraz akılcı yorum yap yatelefonu kapat aç.
İlginç ilk defa duyuyorum böyle bi sorun bi cfw falan yüklemeyi denesene ?
arkadaşlar sorunu çözdüm bi müddet telefonu kapaksız kullanmıştım ve galiba kamera içine biraz çökmüş ve haliyle hareketli carl zeiss mercekleri oynayınca netleyemez hale gelmiş. Net hale gelene kadar bi cımbız ile kamerayı yavaş yavaş yukarı kaldırdık ve nepnet olunca orada bıraktık ve kapağı taktık. Şimdi bi arıza yok çok şükür. Arıza donanımsalmış ve kamera da çok kolay oynuyormuş yerinden![]()
Hadi ya geçmiş olsun kardeş ne telefonmuşun 5800 yaarkadaşlar sorunu çözdüm bi müddet telefonu kapaksız kullanmıştım ve galiba kamera içine biraz çökmüş ve haliyle hareketli carl zeiss mercekleri oynayınca netleyemez hale gelmiş. Net hale gelene kadar bi cımbız ile kamerayı yavaş yavaş yukarı kaldırdık ve nepnet olunca orada bıraktık ve kapağı taktık. Şimdi bi arıza yok çok şükür. Arıza donanımsalmış ve kamera da çok kolay oynuyormuş yerinden![]()

arkadaşlar sorunu çözdüm bi müddet telefonu kapaksız kullanmıştım ve galiba kamera içine biraz çökmüş ve haliyle hareketli carl zeiss mercekleri oynayınca netleyemez hale gelmiş. Net hale gelene kadar bi cımbız ile kamerayı yavaş yavaş yukarı kaldırdık ve nepnet olunca orada bıraktık ve kapağı taktık. Şimdi bi arıza yok çok şükür. Arıza donanımsalmış ve kamera da çok kolay oynuyormuş yerinden![]()

kırk yıl dusunsem aklıma gelmez garanticinin bile![]()
) demek ki cift hat kullanmıs kardeşim. kapak asınmasın diye yapmısyok yahu kapak kırıldı yenisi gelene dek öyle kullandım![]()
[/B][/I][/SIZE][/COLOR][/FONT]
