5800 otofokus gitti, yok oldu...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ultradeniz6

Üye
    Konu Sahibi
5800 otofokus gitti, yok oldu...
cihaz otomatik netleme yapmıyor, direk bulanık olarak çekiyor, kamera tuşuna yarım basıyorum olmuyor, ekrandaki foto tuşuna basıyorum olmuyor. Makro çekim berbat hale geldi.
Hard format da işe yaramadı.

Lütfen yardım edin. :(
 


'Patron

'Patron

Üye
telefonu kapat aç.
 

ultradeniz6

Üye
    Konu Sahibi
format sırasında kapandı açıldı zaten :D :D
Daha önce de denedim formattan önce olmadı. :(
 
SilentOne

SilentOne

Üye
aynen bi cfw dne olması garanti
 
_reflex_

_reflex_

Üye
Telefonu kapalı halde kamera tusuna sıcak nefesinle ''hohh''la seri bir şekilde 20 saniye kadar sert ve yumusak baskılarla tıkla. :) cebimize koyuyoruz , ki,rleniyor , toz giriyor. 1dk sonra telefonu aç. 1dk sonra da denemeye başla. aynı srunu ben de yasadım
 
  • Beğen
Tepkiler: buse_beyza

srkn1721

Üye
Aynı Sorun bende de var Kamera geç calısıyo ve fotoğraf cekmiyor tuş hard format felan atdım düzelmedi .
 
  • Beğen
Tepkiler: buse_beyza

Kedi Yavrusu

Üye
arkadaşlar sorunu çözdüm bi müddet telefonu kapaksız kullanmıştım ve galiba kamera içine biraz çökmüş ve haliyle hareketli carl zeiss mercekleri oynayınca netleyemez hale gelmiş. Net hale gelene kadar bi cımbız ile kamerayı yavaş yavaş yukarı kaldırdık ve nepnet olunca orada bıraktık ve kapağı taktık. Şimdi bi arıza yok çok şükür. Arıza donanımsalmış ve kamera da çok kolay oynuyormuş yerinden :D
 
_reflex_

_reflex_

Üye
arkadaşlar sorunu çözdüm bi müddet telefonu kapaksız kullanmıştım ve galiba kamera içine biraz çökmüş ve haliyle hareketli carl zeiss mercekleri oynayınca netleyemez hale gelmiş. Net hale gelene kadar bi cımbız ile kamerayı yavaş yavaş yukarı kaldırdık ve nepnet olunca orada bıraktık ve kapağı taktık. Şimdi bi arıza yok çok şükür. Arıza donanımsalmış ve kamera da çok kolay oynuyormuş yerinden :D

hayırlı ugurlu , aynı zamanda gecmiş olsun kardeşim.
 
giray38

giray38

Üye
arkadaşlar sorunu çözdüm bi müddet telefonu kapaksız kullanmıştım ve galiba kamera içine biraz çökmüş ve haliyle hareketli carl zeiss mercekleri oynayınca netleyemez hale gelmiş. Net hale gelene kadar bi cımbız ile kamerayı yavaş yavaş yukarı kaldırdık ve nepnet olunca orada bıraktık ve kapağı taktık. Şimdi bi arıza yok çok şükür. Arıza donanımsalmış ve kamera da çok kolay oynuyormuş yerinden :D
Hadi ya geçmiş olsun kardeş ne telefonmuşun 5800 ya :ehe
 
PureFood

PureFood

Üye
arkadaşlar sorunu çözdüm bi müddet telefonu kapaksız kullanmıştım ve galiba kamera içine biraz çökmüş ve haliyle hareketli carl zeiss mercekleri oynayınca netleyemez hale gelmiş. Net hale gelene kadar bi cımbız ile kamerayı yavaş yavaş yukarı kaldırdık ve nepnet olunca orada bıraktık ve kapağı taktık. Şimdi bi arıza yok çok şükür. Arıza donanımsalmış ve kamera da çok kolay oynuyormuş yerinden :D

Hmm yararlı bilgi :aha:
Lazım olabilir herkese Allah korusun herkesin başına gelebilir böyle üzücü şeyler.
 

zatenosman

Üye
valla ha bravo cımbızla :)
 
bthn_997

bthn_997

Üye
işin garibi adam telefonu kapaksız kullanmış :d:
 
buse_beyza

buse_beyza

Üye
kırk yıl dusunsem aklıma gelmez garanticinin bile :d::kop:
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Telefonu kapaksız kullanmanın mantığı? Benim bir arkadaş bir çin telefonunu öyle kullanıyordu.

Aklıma PC'yi soğutmak için kapağını açık bıraktığım günler geliyor da telefonun bununla bir alakası var mı :hmmm
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
yok yahu kapak kırıldı yenisi gelene dek öyle kullandım :D

----------Eklendi @ 12:32:12 ---------- Yazıldı @ 12:31:40 ----------

bunu kedi_eti_7 olarak söylemem gerekiyordu sanırım.
 
_reflex_

_reflex_

Üye
:d::d::d::d::d::naughty: bizde neler neler yazdık senaryoya :vur:vur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt