5800 İnternet Tarayıcı sorunu.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

stuffalp

Üye
    Konu Sahibi
5800 İnternet Tarayıcı sorunu.
Öncelikle, merhaba arkadaşlar.
CFW'sız 5800 kullanıyorum. Telefonun kendi web tarayıcısı açılmıyor.
İkonuna tıkladığım zaman, açılıyor ancak 2-3 saniye sonra geri kapanıyor.
Bu sorunu nasıl çözebilirim? Tarayıcıyı harici olarak indirebilir miyim?
 


marist

marist

Üye
Format at kurtul. :oke:
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Format tek yol yoksa çok uğraşırsın tarayıcı dosyaları bozuktur
 
yunus1309

yunus1309

Üye
arkadaşım öncelikle opera mini programını kullandın mı bilmiyorum ama sana şiddetle operayı tavsiye ediyorum ben yıllardır cepten internete bağlanıyorum kullanmadığım program kalmadı operadan iyisi yok diyebilirim 5800xm için en uygun sürüm 6.50 yükle hiç uğraşma telefonun tarayıcısıyla ben şimdiye kadar hiç kullanmadım telefonun tarayıcısını çok yavaş ve de büyük bir sayfa açtığında hafıza yetersiz hatası veriyor.
Tavsiyem önce format at sonra opera 6.50 yükle internetin keyfini çıkar
(format atmak için telefonu kapat kapalı bir şekildeyken yeşil tuş kırmızı tuş kamera turlarına basılı tutarak telefonun üstündeki açma tuşuna ülke sorana kadar basılı tut gerisi kolay şarj dolu olmasına dikkat et)
 

stuffalp

Üye
    Konu Sahibi
Format atacağım ama 2-3 hafta şehir dışındayım. Dosyaların yedeklerini almam gerek. Şu anda Opera Mini Next kullanıyorum. Bazı uygulamalar için kendi tarayıcısı gerekiyor, onun için sormuştum.
Hepinize teşekkürler, format atacağım.
 
aliosman166

aliosman166

Üye
Format atacağım ama 2-3 hafta şehir dışındayım. Dosyaların yedeklerini almam gerek. Şu anda Opera Mini Next kullanıyorum. Bazı uygulamalar için kendi tarayıcısı gerekiyor, onun için sormuştum.
Hepinize teşekkürler, format atacağım.
telefon hafızasında neyin yedeğni alıyosun ki? Hafıza kartına taşı oraya format atmıyo
 
badmus

badmus

Üye
Valla beyler ben onu bunu bilmem. En iyisi opera ama cin icin cikarttigi oupeng. serverlari daha hizli ve yuksek boyutlardaki indirmeler opera mini deki gibi baslamasi uzun surmuyor. BEN OUPENG I TAVSIYE EDIYORUM. forumda turkcesi mevcut.
 
yunus1309

yunus1309

Üye
Valla beyler ben onu bunu bilmem. En iyisi opera ama cin icin cikarttigi oupeng. serverlari daha hizli ve yuksek boyutlardaki indirmeler opera mini deki gibi baslamasi uzun surmuyor. BEN OUPENG I TAVSIYE EDIYORUM. forumda turkcesi mevcut.

Link atarsan sevinirim...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt