5800 gps bağlanmıyor..!!!

onurap10

Üye
    Konu Sahibi
5800 gps bağlanmıyor..!!!
Nokianın ücretsiz navigasyon güncellemesini yaptım ovimap felanda geldi ama bir türlü bağlanmıyor gps..Bekleniyor yazıyo ama öyle kalıyor çatıya koydum telefonu yarım saat bekledim yok..

Altta tek çubuk sarı yanıp sönüyor..Yardımlı gps kullanayım diyorum ayarlardan bağlantıyı çevrimiçi yapıyorum..Sonra bir sorun çıktı bağlantı kesildi uyarısı geliyor..

Yazılım sürümü telin 31.0.101

Yardım edebileceklere reşekkürler..
 

slh93yrg

Üye
aynı sorun bendede var acık bi havada dışarıda dene olması lazım
 
Telefonun GPS alıcıları telefonun sol tarafındadır. O taraf kapalıysa sinyal zayıflar. Açık havada yarım saat beklediyseniz uyduya kesinlikle bağlanması gerekirdi. Yer>Konumlama Yöntemleri'nden Şebeke Tabanlı özelliğini açıp şebeke desteğiyle uyduya bağlanmayı deneyin. Bağlanması gerekir. Ayarlardan çevrimiçi ol seçeneğini seçmenize gerek yok. O kontörünüzü yer, POI'leri filan güncelleyebiliyorsunuz. Çevrimdışı kalsın. Bu arada Nokia'nın kendi haritalarında iş yerleri filan çok çok çok az. Koskoca ilde 4 tane lokanto gösteriyor bana. Size önerim GARMIN kullanın. Çok detaylı ve çoğu iş yeri okul, hastane, karakol, müze vb. her türlü mekanlar var.
 

slh93yrg

Üye
dostum sende lokanta gösteriyo dua et benim nokia haritası benim yaşadığım ilceyi göstermiyo ilçeye giren yolu 15-17 km gösteriyo 3 5 km kala yol bitiyo koskoca ilce yok
 
merhaba arkadaşım aynı sıkıntı bendede var sen sorununu çözebildinmi acaba bana cevap yazar yardımcı olursan sevinirim telefondan soğudum inan olsun mail adresim :barisozkan@ttmail.com teşekürler
 
kardesler nokia larda bu durum herkesde var ama lakin anten yerine bakır tel ekleyib cekimi güclendirenlerde var adam videosıunu bile eklemiş
 
ben de n 95 8 gb var ve 8 aydır garmini kullanıyorum hiç sorun yaşama dım süperr ... ankara dayım ve bi çok ile gidiyorum anın da adresteyimmm boş vaktim hiç olmadı....