Telefonun GPS alıcıları telefonun sol tarafındadır. O taraf kapalıysa sinyal zayıflar. Açık havada yarım saat beklediyseniz uyduya kesinlikle bağlanması gerekirdi. Yer>Konumlama Yöntemleri'nden Şebeke Tabanlı özelliğini açıp şebeke desteğiyle uyduya bağlanmayı deneyin. Bağlanması gerekir. Ayarlardan çevrimiçi ol seçeneğini seçmenize gerek yok. O kontörünüzü yer, POI'leri filan güncelleyebiliyorsunuz. Çevrimdışı kalsın. Bu arada Nokia'nın kendi haritalarında iş yerleri filan çok çok çok az. Koskoca ilde 4 tane lokanto gösteriyor bana. Size önerim GARMIN kullanın. Çok detaylı ve çoğu iş yeri okul, hastane, karakol, müze vb. her türlü mekanlar var.