yeniler geldimi?
amat22 Üye geldi ama ben profilime giremiyorum bi türlü :S başka profil açtım arkadaşım brudan bak 2.lere http://www.maxicep.com/symbian-os-v9-4-series-60-rel-5-temalari/5800-duvar-kagitlari-2-360x640-298906.html --------------- Ekleme --------------- amat22' Alıntı: geldi ama ben profilime giremiyorum bi türlü :S başka profil açtım arkadaşım brudan bak 2.lere http://www.maxicep.com/symbian-os-v9-4-series-60-rel-5-temalari/5800-duvar-kagitlari-2-360x640-298906.html Genişletmek için tıkla ... pardon burdan http://www.maxicep.com/symbian-os-v...ri/5800-duvar-kagitlari-2-360x640-298906.html
geldi ama ben profilime giremiyorum bi türlü :S başka profil açtım arkadaşım brudan bak 2.lere http://www.maxicep.com/symbian-os-v9-4-series-60-rel-5-temalari/5800-duvar-kagitlari-2-360x640-298906.html --------------- Ekleme --------------- amat22' Alıntı: geldi ama ben profilime giremiyorum bi türlü :S başka profil açtım arkadaşım brudan bak 2.lere http://www.maxicep.com/symbian-os-v9-4-series-60-rel-5-temalari/5800-duvar-kagitlari-2-360x640-298906.html Genişletmek için tıkla ... pardon burdan http://www.maxicep.com/symbian-os-v...ri/5800-duvar-kagitlari-2-360x640-298906.html
enver_30 Üye bu duvar kagıtlarını masa ustune atınca donup kalıyor bunun ıcın bı program vardı --------------- Ekleme --------------- pardon varmı yanlıs yazmısım bı cozumu olan varmı ?
bu duvar kagıtlarını masa ustune atınca donup kalıyor bunun ıcın bı program vardı --------------- Ekleme --------------- pardon varmı yanlıs yazmısım bı cozumu olan varmı ?