4g haricinde 10 yıl içinde çıkacak olan her teknolojiyi destekler neden derseniz bilenler bilir nokianın ilk 3g destekli telefonu Nokia 6630 dur ben alalı 7 yıl oldu neredeyse o zamanlar telefon şebeke bulamadığında anten göstergesinde yıllar evel 3g ibaresi çıkardı ve acaba bu ne derdim

DD telefonu Çift modda kullandığımdan normal şebeke bulamadığında 3gye geçermiş meğer yani demek istediğim 7 yıl evvel çıkarttığı bir telefonda 3g desteği varsa gerisini siz düşünün evet 5800 da benim şimdi kullandığım bağlantı türü 3g ve 3.5 yazıyor ekranda

)