5800 bunu biliyormuydunuz ?

Sponsorlu Bağlantılar

oguz5852

Üye
ilginç ama bunu duydum çok iyi oldu:D
 


eko_ekrem

eko_ekrem

Üye
3.5 q yi cekıosa 4 qeyi ceker .)
 

verplayt

Üye
niye bu kadar heycanlandınki hiçmi duymadın biz 3g ye gecmeden avrupa 4g ye gecmişti biz 3g yeni daha adamalr allah bilir dah aneler cıkaracak
 

27kanarya

Üye
arkadaşlar 5800 benzer telefon lar dan çok üstün bir cihaz ileri teknoloji düşünülerek üretilmiş bir cihaz beğenmeyen arkadaşlar kullandıkları telefon ları küçük düşürmemek için söyleniyorlar tamam kötü cihaz yoktur ama 5800 gerçek den de güzel ve özellik li bir cihaz
 

M3MO06

Üye
4g haricinde 10 yıl içinde çıkacak olan her teknolojiyi destekler neden derseniz bilenler bilir nokianın ilk 3g destekli telefonu Nokia 6630 dur ben alalı 7 yıl oldu neredeyse o zamanlar telefon şebeke bulamadığında anten göstergesinde yıllar evel 3g ibaresi çıkardı ve acaba bu ne derdim:DDD telefonu Çift modda kullandığımdan normal şebeke bulamadığında 3gye geçermiş meğer yani demek istediğim 7 yıl evvel çıkarttığı bir telefonda 3g desteği varsa gerisini siz düşünün evet 5800 da benim şimdi kullandığım bağlantı türü 3g ve 3.5 yazıyor ekranda:))
Evet ya benimde 3gli 6680im vardı daha geçen gün gittim zamanında 600tlye aldığım telefonu 30tlye zor alıyor adamlar.Şimdi evin bir köşesinde duruyo bakalım işimiz düştüğünde kullanıyoruz
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
4g türkiyeye ne zaman gelecek?
 
Silinen Üye 166392

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
aynı 6630 gibi
o da 3g'yi destekliyodu
3g gelene kadar telefon tarih oldu :hmmm
 
cCc Maxcı cCc

cCc Maxcı cCc

Üye
İyi tabi gerçekse:oke:
 

Benzer Konular



Üst Alt