5800 bunu biliyormuydunuz ?

Sponsorlu Bağlantılar

ve78el

ve78el

Üye
alakası yok saçmalamayın yha 5800 ın destekledigi hız 3,5 g ama turkiyede 3g oldugu için 5800 3,5 g simgesi cıkar ama en fazla 3 g ile ceker sen 4 g olan ulkeye gidersen de 4g deil de en so telefon hızı olan 3.5 ile çeker anladın mı?:oke:
 


funeralofheart

funeralofheart

Üye
mÜKEMMEL
 

zafer.67

Üye
arkadaşlar selam bende 5800 var ama internette videoları açamıyorum bana yardımcı olursanız sevinirim bir çok şey denedim indirdim ama hala açılmıyor en kolay yolu varsa söylermisiniz şimdiden teşekkürler..
 
byilmazZ

byilmazZ

Üye
4G kim bilir ne zaman gelir Türkiye'ye
 
resmigenc

resmigenc

Üye
Piyasaya x6 geliyo arkadaşlar acaba onda neler var heycanla bekliyorum
 

oxydm

Üye
arkadaşlar 3,5 g ne demek önce bunu bilelim isterseniz.telefon 3g modunda ve 3g kapsama alanı zor olan yerlerde 3,5 g yazıyor yani artı bi özellik değil aksine operatörün kapsama alanı dışı olması sebebi ile o şekilde yazıyor turkcelde bazen oluyor tabiki vodafone da devamlı olmasın sebebi 3g kapsama alanı problemi dolayısıyladır.vodafone ve aveada 3,5 g yazmasının sebebi kapsama alanının zayıf olmasıdır.biliyorsunuz ki turkcell 3g de en büyük payı aldı ve en iyi kapama ve kalitede onda.iyi düşünürsek anlayacağız....
 
haytaefendi

haytaefendi

Üye
hiç duymamıstm ya..
 

jrmaccey

Üye
3.5g bendede cıkıo ama 4 g hiç gelmedi
 
boyluboyfatih

boyluboyfatih

Üye
seviyorum telefonumu ((((::
 

moskova177

Üye
beyler 4 G nin ne oldugunu biliyormusunuz ? ben ruasya moskovada yasiyorum 4 G internet sistemi wi fi gibi sadece interneti hizli kullaniyorsun cep telefonlarinda sinirsiz 15 dolar aylik evlerde ise 30 dolar anlasildimi bilmiyorum detayli bilgi istiyenlere yardimci olurum 5800 da 4 g yoktur cunku ben 5800 kullaniyorum saygilar
 

cuma63

Üye
atıyorlar kardeşim
 

kemalmen

Üye
Hemserim 3 g japonyada 99 2000 yıllarında basladı bizde 2010 da 4 g herhalde 2020 de başlar
 

3405

Üye
arkadaşlar 4g 5800 var ama türkiyede desteklemıo.. başka ülkelerde bile yokk türkiye ye gelmesi için bi 2 yıl gecmesi gerek.
 
kartal158

kartal158

Üye
3g görüntülü konuşma ama 3. 5 g yi duydum ama ne olduğunu 4 gninde ne olduğunu hiç bilmiyorum
 
kilisli822

kilisli822

Üye
3g yeni geldi bize 4g anca 2-3 seneye gelir herhalde
 

coNradAli

Üye
Japonlar 2005 yılından beri 4g kullanıyor arkadaşlar olması doğaldır bizim türkiyemizde 3g yeni geldi...
 
gmkanca

gmkanca

Üye
bukadar güzel telefon yok dünyada tabi 5800 dan başka çok sağol güzel paylaşım

--------------- Ekleme ---------------

bu telefon muhteşem her oyun yükleniyor her program var herşer nokialar için
 

kuluncak

Üye
4g Türkiye ye gelene kadar senin telefon bozulmuş olur.
 
uzmburak

uzmburak

Üye
böyle birşey var şahsen ingilterede gördüm 4g ibaresini
 

Benzer Konular



Üst Alt