İz[Mir]Kan
Üye
5800 Açılışta Sistem Hatası
5800 a V52.0.101 yükledim hackli ama orjinalini.İçinden ovinin herşeyini sildim.Ovinin o su kalmadı telefonda store chat my nokia vb. Telefon açılışta el sıkışma ekranı geliyor azcık da ses geliyor.Sistem hatası yazıyor.Tamam diyorsunuz açılıyor yine.Fw cleanerla temizledim ayrıca.Nasıl düzeltebilirim?
----------Eklendi @ 19:53:31 ---------- Yazıldı @ 19:06:22 ----------
Sorun başlangıç programlarının açılamaması bunu nasıl kapatabilirim?
----------Eklendi @ 19:53:31 ---------- Yazıldı @ 19:06:22 ----------
Sorun başlangıç programlarının açılamaması bunu nasıl kapatabilirim?

