5800 Açılışta Sistem Hatası

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
İz[Mir]Kan

İz[Mir]Kan

Üye
    Konu Sahibi
5800 Açılışta Sistem Hatası
5800 a V52.0.101 yükledim hackli ama orjinalini.İçinden ovinin herşeyini sildim.Ovinin o su kalmadı telefonda store chat my nokia vb. Telefon açılışta el sıkışma ekranı geliyor azcık da ses geliyor.Sistem hatası yazıyor.Tamam diyorsunuz açılıyor yine.Fw cleanerla temizledim ayrıca.Nasıl düzeltebilirim?

----------Eklendi @ 19:53:31 ---------- Yazıldı @ 19:06:22 ----------

Sorun başlangıç programlarının açılamaması bunu nasıl kapatabilirim?
 


CQNSTANT!NE

CQNSTANT!NE

Üye
Arkadaşım sen şimdi kotukoylu veya başka başka birinin benimde olabilir cfw mi indir NOT:V52.0.007 olacak ondan sonra indirdiğin dosyanın adını Yenisiyle deiştireceksin ardından bunu hangi programla cfw yüklüyorsan oraya atıyorsun ve ardından evet diyorsun ve cfw nin use ini ye basıp ordan V52.0.101 kodlu cfw yi yüklüyorsun . ANlamadıysan şu adrese bakabilirsin :oke: http://www.maxicep.com/s60v5-cfw-mo...iceri-resimli-anlatim-474477.html#post3309326 olmazsa yine sorun olursa bana söyle ben sana özel cfw hazırlayayım :oke:
 
ALpWaR24

ALpWaR24

Üye
Arkadaşım sen şimdi kotukoylu veya başka başka birinin benimde olabilir cfw mi indir NOT:V52.0.007 olacak ondan sonra indirdiğin dosyanın adını Yenisiyle deiştireceksin ardından bunu hangi programla cfw yüklüyorsan oraya atıyorsun ve ardından evet diyorsun ve cfw nin use ini ye basıp ordan V52.0.101 kodlu cfw yi yüklüyorsun . ANlamadıysan şu adrese bakabilirsin :oke: http://www.maxicep.com/s60v5-cfw-mo...iceri-resimli-anlatim-474477.html#post3309326 olmazsa yine sorun olursa bana söyle ben sana özel cfw hazırlayayım :oke:

Bu v 52.101 in genel sorunumuki geri dönmek istediğini sanmıyorum hatadan kurtulmaya çalışıyor sadece
 
İz[Mir]Kan

İz[Mir]Kan

Üye
    Konu Sahibi
Bu v 52.101 in genel sorunumuki geri dönmek istediğini sanmıyorum hatadan kurtulmaya çalışıyor sadece

Aynen tamam o fwnin ikonlarını falanda sevmedim orjinal sound wavesi temizliycem de şimdi anladığım kadarıyla 52.007 olan v52 fwsini 101 olanın ismiyle değiştiricem, doğru mu üstad?
 
CQNSTANT!NE

CQNSTANT!NE

Üye
İz[Mir]Kan;3350829' Alıntı:
Aynen tamam o fwnin ikonlarını falanda sevmedim orjinal sound wavesi temizliycem de şimdi anladığım kadarıyla 52.007 olan v52 fwsini 101 olanın ismiyle değiştiricem, doğru mu üstad?

Evet doğru anlamışsın önceki konumda verdiğim adreste herşeyi tam ayrıntılı olarak anlattım ordan bakarak telini eski haline ve daha hızlı hale getirebilirsin bu 101 le 007 arasında fazla fark olmadığı için çekirdekleri aynı onun için adını deiştirip kullanabilirsin nerden biliyosun dersen bende bi hata yaptım 101 i kurdum ondan sonra kurcalarken öğrendim :oke: Kolay Gelsin :D
 
SilentOne

SilentOne

Üye
hmm güzel bir taktik
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt