5800 a su kaçtı yardımmm

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
5800 a su kaçtı yardımmm


arkadaşlar kırmızı ile işaretli yerlere bir damla bile denemez su vardı farkedip hemen sildim belki içinede kaçmıştır diye bataryayla teması kesip pirinçte 4 saat beklettim bundan sonra sizce bişi olurmu kulak çubuğu ile tekrar sildim cevap verirseniz sevinirim
 
valla en fazla ahize bozulur diye düşünüyorum. bataryayı takmadan ya da telefonu açmadıysan açmadan saç kurutma makinesini bir süre oraya tut ama iyice ekrana dayama. sakın ha sakın en sıcakta falan da açma yakma telefonu.
 

fatih982

Üye
bir şey olmaz o kadar korkak olma
 
    Konu Sahibi
ahize ye kaçmadı su paint terk olduğum için de o camın arasında sızmışmıdır acaba diye düşündüm
 
Yok o zaman Yav öyle ufak tefek su zor kaçar.
 
    Konu Sahibi
teşekkürler zaten pirinçtede beklettim ama
 
    Konu Sahibi
o lafın gelişide bir tatlı kaşığı kadar vardı heralde ortalama
 
Hiç bir şey olmaz merak etme
[video=youtube;pR2U-3PJeLk]http://www.youtube.com/watch?v=pR2U-3PJeLk&feature=related[/video]
 
Yorum: Ben sağnak yağmur altında kullanıyom.
Bkz:Hiçbir şey yok...
Not: Maşallah deyin oluuuum
 
    Konu Sahibi
sen öğle san 1 sene sonra oksitlenirse anakar görürsüm
 
saç kurutma makinası kullanmak doğru değil prinç kavanozunda 3 gün bekletildikten sonra hiç bir şekilde sorun olmaz benim telefonum 3 kez tamamiylen suya düştü her zaman aynı yöntemle telefonum sorunsuz bi şekilde çalışıyor

----------Eklendi @ 19:14:05 ---------- Yazıldı @ 19:13:04 ----------

sen öğle san 1 sene sonra oksitlenirse anakar görürsüm
ya ne oksiti nokia diyon eğer findlandya malı ise bizim telefon nerdeyse sudan çıkmyıor halen çalışıyor prinmç sağolsun
 
Bakliyatci gibi olduk iyi mi? Biraz da şehriyeye batırın pilav olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...